חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלפת מאוורר פנימי במקרר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

החלפת מאוורר פנימי במקרר

אחד הרכיבים החשובים במקרר הוא המאוורר הפנימי, זה המפזר את האוויר הקר בצורה שווה ומבטיח קירור מאוזן למזון שלכם. אם המקרר שלכם לא מקרר כמו שצריך או שקרח מתחיל להצטבר בדפנות שלו, יתכן שיש תקלה במאוורר. מה עושים? אולימפוס עם כל התשובות.

מה תפקידו של המאוורר הפנימי במקרר?

המאוורר הפנימי הוא אחד מהרכיבים היותר חשובים במקרר ותפקידו לפזר את הקור בצורה מאוזנת בתא הקירור ובמקפיא.

מאוור פנימי – מה נרגיש כשהוא מתקלקל?

הצטברות קרח במקרר

אם המאוורר לא עובד בצורה תקינה, הקור יפוזר בצורה לא מאוזנת בתא הקירור או במקפיא, קרח יתחיל להצטבר על הדפנות שלו. ברוב המקרים מה שמתקלקל זה המנוע של המאוורר ולא המאוורר עצמו וטכנאי המקררים יוכל להחליף רק אותו.

עלייה בטמפרטורה

כשקרח מצטבר במקרר המאוורר לא מצליח לפזר את האוויר כמו שצריך, הוא פשוט חוסם אותו. במצב כזה, המקרר לא יקרר כמו שצריך והמזון שלכם יתחיל להפשיר, הן במקפיא והן בתא הקירור, תקלה לא נעימה בלשון המעטה.

רעש מהמאוורר

אם קרח מצטבר במקרר, המאוורר נוגע בו ומפיק רעש מאד לא נעים של טרטור. חשוב לציין שכל עוד הקרח לא יופשר הרעש הזה לא יחלוף כי הכנפיים של המאוורר ממשיכות לגעת בו.

מה עושים לפני שמזמינים טכנאי?

לפני שמזמינים טכנאי הפעולה שאתם צריכים לעשות היא הפשרה של המקרר. נתקו את המקרר למשך 24 שעות עד שכל הקרח יפשיר. אם הקרח הזה חסם את הפעולה הסיבובית של המאוורר, זה אמור לפתור את הבעיה.

אם הפשרת המקרר לא עוזרת אתם צריכים להזמין טכנאי של אולימפוס. הטכנאי המקצועי שלנו יבדוק אם מגיע מתח למנוע של המקרר. במידה ולא, הוא פשוט יחליף את המנוע בלבד. אם המאוורר עצמו לא מסתובב או מרעיש בזמן העבודה שלו ללא קשר לקרח, יש להחליף גם את המאוורר.

כמה עולה החלפת מאוורר פנימי במקרר?

עלות החלפת מאוורר פנימי במקרר נעה בין 350-750 ₪. המחיר משתנה בהתאם לדגם של המקרר כמובן. אם אתם לא יודעים את הדגם המדויק שיש לכם, פשוט שלחו תמונה לטכנאי של אולימפוס והוא כבר ייתן לכם הצעת מחיר מדויקת.

חשוב לציין – חשוב שהמאוורר יהיה מקורי ובהתאם להוראות יצרן. במידה ומתקינים מאוורר לא מקורי אתם עלולים לחוות שוב תופעות כמו הצטברות קרח במקרר או שהמקרר לא יקרר כמו שצריך.

אולימפוס תחזיר את המאוורר לחיים

אם יש לכם קרח במקרר או שהמאוורר עושה רעש מציק שמטריד את מנוחתכם, זה הזמן לקרוא לטכנאי של אולימפוס. תוך שעה הטכנאי יגיע אליכם על מנת לבדוק אם יש תקלה במנוע של המאוורר, במאוורר עצמו או בכל רכיב אחר שיכול להיות גם הוא קשור לתקלה. המון שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים של אולימפוס מעידים על המקצועיות של הטכנאים שלה, כך שאתם ממש יכולים להיות רגועים כשאנחנו מגיעים אליכם. טלפון אחד ואנחנו אצלכם תוך שעה, התקשרו אלינו.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן