חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים בראש העין

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים בראש העין יצאת צדיק תיקון מזגן בראש העין 24/7 , עם אולימפוס מיזוג אויר תתקשרו תוך 60 דקות והמזגן מתחיל לקרר.

טכנאי מזגנים מומחים למזגני מיני מרכזי בראש העין.

טכנאי מזגנים בראש העין – שמרו על קור רוח עם טכנאי מיזוג אולימפוס

טכנאי מזגנים בראש העין אולימפוס מיזוג אויר – כאשר חום הקיץ מתקרב, הגיע הזמן לוודא שמערכת מיזוג האוויר שלכם במצב טיפ-טופ. למזלכם אתם גרים בראש העין, טכנאי מזגנים אולימפוס כאן כדי לעזור. אנו טכנאים מומחים עם 25 שנים ניסיון בתיקון מזגנים בראש העין , התקנה המזנים בראש העין ותחזוקה של כל סוגי מערכות מיזוג האוויר. אנו בטוחים שנוכל לספק לך את שירותי המיזוג הטובים ביותר באזור.

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

מחיר טכנאי מזגנים בראש העין

מחיר טכנאי מזגנים בראש העין עם אולימפוס מיזוג אויר מתחיל בביקור של 250 שקלים מה מקבלים בביקור טכנאי מזגנים בראש העין – איש מזגנים בכיר מגיע עושה בדיקה תקיפה למזגן מאתר את התקלה ונותן הצעת מחיר הכי טובה לתיקון המזגן . כמו כן כמובן ניקוי פילטרים ולראות את מצב הגז במזגן ובאישור הלקוח התיקון מתבצע במקום.

במידה ומתבצע תיקון אנחנו לא גובים את עלות הביקור אלה רק את עלות התיקון.

התיקון
המחיר
ביקור טכנאי-כולל הגעה לבית הלקוח בדיקת מזגן איתור התקלה והצעת מחיר
250 ש"ח
שדרוג אלקטרוניקה קומפלט מזגן עילי
900-1200 ש"ח
שדרוג בקר /פיקוד מיני מרכזי כולל עינית רגשים שלט כרטיס
1200-1800 ש"ח
הרכבת משאבת מים למזגן מיני מרכזי –
1600-2200 ש"ח
החלפת מנוע מקורי חיצוני למזגן מיני מרכזי של אלקטרה /תדיראו /טורנדו/
1100-1800 ש"ח
החלפת מנוע של המאייד למזגן מיני מרכזי 1/3
1400-2200 ש"ח
פירוק והחלפה לנמוע פן מאייד מיני מרכזי 1/2
450-800 ש"ח
החלפת כנף למנוע פן של היחידה החיצונית למזגנים גדולים
500-800 ש"ח
כנף למנוע פן הפנימית של מזגן מיני מרכזי
450-800 ש"ח
החלפת חיישן /רגש למזגן עילי און/אוף
550-900 ש"ח
קריאת שירות בשעות מיוחדות(ליליה מעל 20:00 ,חגים ,שבתות)
500 ש"ח
ניקוי מזגן עם קיטור עילי קטן
400-700 ש"ח

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

טכנאי מזגנים בראש העין אולימפוס מורשים לתיקון מזגנים של כל החברות.

טכנאי מזגנים בראש העין עם אולימפוס מיזוג אויר –אנחנו מורשים לתיקון מזגנים לכל החברות עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים .

  • אלקטרה – תיקון מזגן אלקטרה בראש העין איתנו כי אברהם מור היה ראש צוות ארצי באלקטרה ,כך שאין תקלה במזגן שהוא לא יודע לתקן.
  • תדיראן – תיקון מזגן מיני מרכזי של תדיראן בראש העין אצלנו מתבצע במקום כי לנו יש את החלקים המקוריים והידע למצוא את התקלה ולתקן אותה בדקות .
  • טורנדו – אם יש לכם תקלה בראש העין במזגן טורנדו כדאי לכם להזמין אותנו ,באולימפוס מיזוג אויר יש טכנאי שהיה טכנאי בכיר מאוד בחברת טורנדו מה שאומר התחייבות לתיקון המזגן.

אולימפוס מורשים לעוד המון חברות בישראל – LG ,מיצובישי ,דיקיין ועוד..

טכנאי מזגנים בראש העין אולימפוס בעלי רישיון חשמל והסמכה בדרג 3

כשמדובר בתיקון מזגן בראש העין , חשוב שיהיה טכנאי מזגנים שהוא לא רק מנוסה אלא גם מורשה ומוסמך. אנו באולימפוס מתגאים בכך שיש לנו טכנאים מוסמכים ומאומנים המתמחים בטכנולוגיית אינוורטר וזמינים 24/7 לשירותי חירום. לטכנאים שלנו יש רישיון חשמל והסמכה בדרג 3 מהמדינה, מה שאומר שיש לנו את הידע והמיומנויות לאבחן ולתקן כל בעיה במערכת המיזוג שלכם. אתם יכולים לסמוך עלינו שנספק לך שירותי תיקונים איכותיים, יעילים ובמחיר סביר. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקביעת פגישה ולחוות את ההבדל בעבודה עם טכנאי מזגנים מורשה ומוסמך.

תיקון מזגן בראש העין בשבת ומקרים דחופים

תיקון מזגן בשבת בראש העין – אולימפוס מיזוג אויר יודעים שלא אפשרי לחיות בלי מזגן בחמסינים שארץ במיוחד בראש העין ,ולפעמים אתם צריכים טכנאי מזגנים בגלל שהמזגן התקלקל בדיוק בזמן הלא נכון ,אורחים בשבת ,אבא או אמא מבוגרים שקשה להם כי חם , מישהי בהריון חודש 9 בשיא אוגוסט.
אנחנו מבינים את הצורך לטכנאי מזגנים בשבת בראש העין ולכן לנו יש תמיד טכנאי שמוכן לתקן את המזגן שלכם 24/7 חוץ מיום כיפור כי אנחנו באמת חושבים שלהיות בלי מזגן זה קיפוח נפש,
טכנאי בכיר בראש העין יגיע במהירות לתקן לכם את המזגן עם רכב שיש בה את רב החלקים .

טכנאי מזגן אינוורטר בראש העין אולימפוס

תיקון מזגן אינוורטר בראש העין דורש טכנאי שמכיר היטב איך מזגן אינוורטר עובד ,כי מזגן אינוורטר מסובך ומעט מאוד טכנאים מזגן אינוורטר יודעים לתקן אותו, באולימפוס טכנאי מזגנים בראש העין עברנו הסמכות וקורסים לתיקון מזגן אינוורטר. כך אם יש לכם : מזגן מיני מרכזי אינוורטר של אלקטרה– תתקשרו ונתקן אותו במחיר משתלם. מיני מרכזי תדיראן – יש לנו את כרטיס אינוורטר שלהם כך שרוב הסיכויים התיקון מסתיים במקום. כרטיס אינוורטר עולה המון כסף ,ולפעמים אפילו לא ניתן להסיג אותו חדש , במיקרה כזה ניתן לשפץ את הכרטיס הישן במעבדת אלקטרוניקה שמתעסקת התיקון כרטיס אינוורטר . לנו יש מעבה שאנחנו עובדים איתה. כרטיס אינוורטר למזגני מיני מרכזי ,או כרטיס מולטי אינוורטר ואפילו כרטיס למזגן VRF יכול להגיע גם לאלפים רבים ,לכן כדאי לכם להזמין טכנאי מזגנים בראש העין שיאחנו יתקנו ויחסכו לכם המון כסף בתיקון מזגן אינוורטר.

תקלות נפוצות בראש העין שעלולות להתרחש במערכות מיזוג אוויר.

בתור טכנאי מזגנים אולימפוס בראש העין אספנו לכם תקלות הכי נפוצות ופתרונות מעשיים תתקשרו אלינו ונשמח לעזור לכם לתיקון המזגן שלכם

  • דליפת גז /נזילת נוזל קירור בראש העין – זה יכול להיגרם ממגוון בעיות, החל מקו קירור פגום ועד מדחס לא תקין. טכנאי מקצועי יכול לאבחן ולתקן את הנזילה לתקן את הדליפה ורק לאחר מכן למלא גז בעזרת משקל.
  • פילטר סתום/מסנני אוויר מלוכלכים בראש העין – מסנני אוויר מלוכלכים עלולים לגרום למזגן שלכם לעבוד קשה יותר ממה שהוא צריך ולהפחית את יעילות המערכת. ניקוי קבועה של מסנני האוויר שלכם יכולה למנוע בעיה זו.
  • כרטיס אלקטרוני לא תקין כרטיס לא תקין יכול לגרום למזגן שלכם לפעול כשהוא לא צריך או לא לפעול כשהוא צריך. טכנאי צריך להגיע ולעשות איבחון אם הכרטיס באמת לא תקין ולבדוק למה הוא התקלקל במידת האין ברירה להחליף אותו בכרטיס אלקטרוני חדש.
  • סוללת מעבה סתומה – תקלה שיכולה להרוס הרבה רכיבים במזגן ולגרום למזגןלא לקרר בכלל ,ודאו שהיא משוחררת מדברים שחוסמים את מעבר האויר.
  • צינור ניקוז סתום קו ניקוז סתום עלול לגרום למים לנזול לתוך הבית ולפגוע במזגן. טכנאי יכול לנקות את קו הניקוז כדי למנוע בעיה זו כמו כן אתם יכולים לשאוף לתוך צינור הניקוז ובכך לפתוח את הסתימה.
  • מנועי פן – מנוע מאוורר פגום עלול לגרום למזגן שלכם להפסיק לפעול כליל. טכנאי מזגנים צריך להחליף את המנוע הפגום כדי לפתור את הבעיה.
  • בעיות חשמל – בעיות חשמל עלולות לגרום למגוון בעיות במזגן שלכם, החל בחיווט לא תקין וכלה בנתיך שפוצץ. טכנאי יכול לאבחן ולתקן את הבעיה.
  • בעיות מדחס – מדחס פגום עלול לגרום למזגן שלכם להפסיק לפעול לחלוטין. טכנאי יכול לאבחן ולתקן את הבעיה.

אולימפוס מעניקה פתרונות לתיקון מזגנים בראש העין מכל הסוגים, כולל למוסדות ולעסקים: טיפול במזגנים ביתיים מכל הסוגים:

כמה עולה להתקין מזגן בראש העין?

סוג התקנה
המחיר
מה המחיר של מזגן אלקטרה מיני מרכזי 6 כוח סוס כולל התקנה בסיסית 4 פתחים
9700 -17000 ש"ח
מחיר למזגן כולל התקנה מולטי אינורטר של אלקטרה/תדיראן/טורנדו להתקנה בסיסית 3 מטר צנרת לכל מאייד מתייחס למאיידים קטנים (עד 1 ל 5)
9700 – 23000 ש"ח
יעוץ להתקנת מזגן מיני מרכזי בדירה חדש
חינם במידה וההתקנה נסגרת איתנו
יועץ מיזוג אוויר להתקנת מזגן VRF
חינם במידה ויש תוכניות
יועץ להתקנת מולטי אינוורטר
יעוץ טלפוני חינם
תוכנית מיזוג אוויר על ידי יועץ מיזוג
מחיר ינתן טלפונית
התקנת צילרים
חינם רק בעזרת תוכנית יועץ מיזוג מוסמך

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

קרא כאן: מחירון התקנת מזגנים

תחזוקה מזגנים שוטפת – מניעת בעיות למזגנים בראש העין

תחזוקה שוטפת היא המפתח למניעת בעיות רבות מלכתחילה. אל תתעלמו מרעשים או ריחות מוזרים המגיעים מהמזגן שלך. אל תנסו לתקן את הבעיה בעצמך אלא אם כן יש לך את ההכשרה והניסיון המתאימים. התקשרו לטכנאי מיזוג אוויר בראש העין מקצועי ברגע שתבחינו בבעיה. אנו מציעים שירותי תחזוקה שוטפים כדי שהמערכת שלך תפעל בצורה חלקה. באתר אולימפוס יש המון טיפים ועצות איך לתקן לבד או לפחות לדעת מה הבעיה במזגן שלכם

התקנת מזגנים בראש העין אולימפוס מיזוג אויר

התקנת מזגנים בראש העין עם אולימפוס מיזוג אוויר ,מתקין מזגנים באולימפוס מומחים לכל סוגי ההתקנות ולכל גודל של מערכות מיזוג אויר ,אנחנו מורשים להתקין מזגן לכל חברה בישראל. אז אם אתם רוצים להתקין מזגן 1 כ"ס או מזגן עילי 2.5 כ"ס ,או להתקין מזגן לדירה חדשה למשל מיני מרכזי או מזגן מולטי אינוורטר ,ואפילו מערכת VRF תתקשרו לאולימפוס נשלח לכם יועץ מיזוג שיתן לכם הצעה להתקנת מזגן ברמה הגבוה ביותר במחירים המשתלמים ביותר.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מתקין מזגנים

מה שחשוב לבדוק במתקין מזגנים זה קודם כל אם המתקין שלכם יש רשיונות לחשמל להתקנת מזגנים ממדינת ישראל ,דבר שני לראות שיש לו הסמכה להתקין מזגן מהחברה של המזגן שאותו אתם רוצים להתקין(אחרת אין אחריות למזגן), והכי חשוב לקבל המלצות ולראות עבודות שהוא עשה . לנו באולימפוס יש ניסיון של מעל 25 שנה ומאות המלצות מלקוחות שהולכים איתנו שנים.

קוד תקלה במזגן אלקטרה ,תדיראן ,טורנדו בראש העין

קוד תקלה במזגן בראש העין – היום ברגע שלמזגן יש תקלה או בעיה הוא מוציא קוד ובעזרת הקוד ניתן לפעמים לתקן את המזגן לבד או לדעת מה הבעיה במזגן. טכנאי מזגנים אולימפוס בראש העין אספו מספר קודים נפוצים בשבילכם:

  • קוד תקלה מזגן אלקטרה: E1: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה הפנימית
    E2: תקלה בחיישן טמפרטורת המאייד של היחידה הפנימית
    E3: תקלה בחיישן טמפרטורת המעבה של היחידה הפנימית
    E4: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה החיצונית
    E5: תקלה במנוע המאוורר של היחידה החיצונית
  • קודי תקלות מזגן תדיראן:
    F1: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה הפנימית
    F2: תקלה בחיישן טמפרטורת המאייד של היחידה הפנימית
    F3: תקלה בחיישן טמפרטורת המעבה של היחידה הפנימית
    F4: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה החיצונית
    F5: תקלה במנוע המאוורר של היחידה החיצונית
  • קוד מזגן טוֹרנָדוֹ:
    P1: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה הפנימית
    P2: תקלה בחיישן טמפרטורת המאייד של היחידה הפנימית
    P3: תקלה בחיישן טמפרטורת המעבה של היחידה הפנימית
    P4: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה החיצונית
    P5: תקלה במנוע המאוורר של היחידה החיצונית

בנוסף טכנאי מזגנים ריקזו לכם דפים עם כמעט כל הקודים של החברות המובילות: קודי תקלות –חברת אלקטרהתדיראןטורנדו

טכנאי מזגנים בראש העין מסבירים על כל סןגי הגזים במזגנים– R22, R410 ו-R32

 בחירת הגז המתאים למערכת מיזוג האוויר שלך היא קריטית. שימוש בגז לא נכון עלול לגרום לנזק למערכת שלך ואף להוות סיכון לבריאותך. ישנם שלושה סוגים נפוצים של גזים המשמשים במערכות מיזוג אוויר: R410 R32 R22  

  • R22 – הוא חומר קירור ישן יותר שהוצא משימוש עקב השפעתו השלילית על הסביבה.
  • R410 – היא אפשרות ידידותית יותר לסביבה שנמצאת כיום בשימוש נפוץ במערכות מיזוג אוויר חדשות.
  • R32הוא חומר קירור חדש יותר וחסכוני יותר באנרגיה מ-R410.

אנחנו יכולים לעזור לך לבחור את הגז המתאים למערכת שלך.

תיקון מזגן בראש העין הסבר על החלקים של מערכת מיזוג אוויר מדחס, מעבה, מאייד, שסתום התפשטות וקירור

בתור טכנאי מזגנים, חשוב להבין היטב את החלקים השונים של מערכת מיזוג אוויר. המרכיבים העיקריים והבסיסים של מערכת מיזוג אוויר כוללים את המדחס, המעבה, המאייד, שסתום ההרחבה וגז קירור. כל אחד מהחלקים הללו ממלא תפקיד חשוב בתהליך הקירור. יש לנו הבנה עמוקה של כל החלקים של מערכת מיזוג אוויר.כל חלק במזגן יש חשיבות לפעולת המזגן ואם אחד מהם לא תקין המערכת תפסיק לעבוד לכן צריך טכנאי מזגנים בראש העין שמכיר היטב את כל החלקים במערכות מיזוג אויר בשביל לתקן את המזגן שלכם במהירות ויעילות ובמינימום כסף

תיקון מזגן עם כלים ובציוד הנכונים והמתקדמים בעולם המזגנים בראש העין מדי קירור, משאבות ואקום וגלאי דליפות

 בעת תיקון מערכת מיזוג אוויר, חשוב להשתמש בכלים ובציוד הנכונים. חלק מהכלים הנפוצים ביותר בהם משתמשים טכנאי מיזוג אוויר כוללים שעוני לחץ גז , משאבות ואקום וגלאי דליפות. כלים אלו עוזרים לאבחן ולתקן בעיות במערכת. אנו משתמשים בכלים ובציוד הנכונים והמתקדמים כדי לבצע את העבודה כמו שצריך.

תקלות נפוצות במזגן והפתרונות שלהן – תיקון דליפות גז , מסנני אוויר מלוכלכים, בקרים פגומים, סוללת מאייד קפוא, צינור מים סתום, מנועי מאווררים פגומים, בעיות חשמל  מזגן מקצר ובעיות מדחס
את כל התקלות במזגן שלכם טכנאי מזגנים בראש העין עם ניסיון מעל 25 שנה פותר ומחזיר לכם מזגן לעוד שנים רבות.

סיכום על טכנאי מזגנים אולימפוס בראש העין:

לסיכום, אתם יכולים לסמוך על טכנאי מזגנים אולימפוס שיעניקו לכם את מיטב שירותי המיזוג בראש העין. הטכנאים המוסמכים והמיומנים שלנו מתמחים בטכנולוגיית אינוורטר וזמינים 24/7 לשירותי חירום. אנו מציעים שירותי תיקונים איכותיים במחירים נוחים ויעילים, ואנו משתמשים רק בכלים ובציוד הטובים ביותר כדי לאבחן ולתקן כל בעיה במערכת המיזוג שלך. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקביעת פגישה!

ראש העין

ראש העין היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, ממש מזרחית לתל אביב. יש בה כ-50,000 תושבים והיא ידועה בהיסטוריה העשירה ובתרבות המגוונת שלה. בעיר נמצאים כמה אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם העיר העתיקה של אנטיפטריס, שראשיתה בתקופה ההלניסטית. ראש העין היא גם ביתם של מגוון פארקים ושמורות טבע, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לחובבי טבע. לעיר יש כלכלה משגשגת, עם שילוב של עסקים תעשייתיים ומסחריים, והיא נחשבת לאחת הערים הצומחות ביותר בישראל

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס בראש העין – 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

טכנאי מזגנים בראש העין

"שירותי מיזוג אמינים בראש העין – שמרו על קור רוח עם טכנאי מיזוג אולימפוס!"

שלום! כאשר חום הקיץ מתקרב, הגיע הזמן לוודא שמערכת מיזוג האוויר שלכם במצב טיפ-טופ. למזלכם, אתם בראש העין, טכנאי מזגנים אולימפוס כאן כדי לעזור. אנו צוות מומחים עם שנים של ניסיון בתיקון, התקנה ותחזוקה של כל סוגי מערכות מיזוג האוויר. אנו בטוחים שנוכל לספק לך את שירותי המיזוג הטובים ביותר באזור.

 

טכנאים מוסמכים ומאומנים – השקט הנפשי שלך

 

באולימפוס, אנו גאים בצוות הטכנאים המוסמכים והמיומנים שלנו. אנחנו מנוסים בכל ההיבטים של מערכות מיזוג אוויר ומתמחים בטכנולוגיית אינוורטר. מזגני אינוורטר מתאימים את כושר הקירור שלהם לפי הטמפרטורה בחדר, מה שחוסך באנרגיה ומפחית את חשבונות החשמל שלכם. הטכנאים שלנו זמינים 24/7 לשירותי חירום, ומבטיחים שלעולם לא תישאר ללא אוויר קריר כשאתה זקוק לו ביותר. אתה יכול לסמוך עלינו שנספק לך שקט נפשי.

נגן וידאו אודות שירות טכנאי מזגנים בראש העין
טכנאי מזגנים שנותן שירות בראש העין
טכנאי מזגנים שנותן שירות בראש העין

לקוחות ממליצים

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

סרטון אחד שווה 1000 תמונות

התחייבות לשירות מהיר 

שירותי תיקונים ברמה הגבוהה ביותר – זולים ויעילים

 

אנו מבינים את החשיבות של מערכת מיזוג אוויר אמינה ויעילה. זו הסיבה שאנו מציעים שירותי תיקונים איכותיים במחירים נוחים ויעילים. הטכנאים שלנו מנוסים ומוסמכים, ואנו מתמחים בטכנולוגיית אינוורטר כדי לחסוך לך כסף על חשבונות החשמל שלך. אנו משתמשים רק בכלים ובציוד הטובים ביותר כדי לאבחן ולתקן כל בעיה במערכת המיזוג שלך. אתה יכול לסמוך עלינו שנבצע את העבודה כמו שצריך.


החשיבות של טכנאי מזגנים בעל רישיון חשמל והסמכה בדרג 3

כשמדובר בתיקון מיזוג אוויר, חשוב שיהיה טכנאי שהוא לא רק מנוסה אלא גם מורשה ומוסמך. אנו באולימפוס מתגאים בכך שיש לנו טכנאים מוסמכים ומאומנים המתמחים בטכנולוגיית אינוורטר וזמינים 24/7 לשירותי חירום. לטכנאים שלנו יש רישיון חשמל והסמכה בדרג 3 מהמדינה, מה שאומר שיש לנו את הידע והמיומנויות לאבחן ולתקן כל בעיה במערכת המיזוג שלכם. אתם יכולים לסמוך עלינו שנספק לך שירותי תיקונים איכותיים, יעילים ובמחיר סביר. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקביעת פגישה ולחוות את ההבדל בעבודה עם טכנאי מזגנים מורשה ומוסמך.

להזמנת טכנאי באזור ראש העין 6454177 – 050.

ממתינים לשיחתכם – צוות אולימפוס.

 אולימפוס מעניקה פתרונות לתיקון מזגנים בראש העיו מכל הסוגים, כולל למוסדות ולעסקים: טיפול במזגנים ביתיים מכל הסוגים:
מזגן עילי -מזגן עילי מזגן מפוצל מגיע בתפוקות טקנות לחדרי שינה ולחללים גדולים כגון סלון מטבח ועוד.
רצפתי -מזגן שממוקם בחלקו התחתון של הקיר ,יש לטו חיסרון של תפיסת מקום החדר.
מפוצל- מזגן שמחולק ליחידה פנימית נפרדת מהיחידה החיצונית מזגן עילי ,מזגן איצפתי ומזגן מיני מרכזי.
 מזגן מיני-מרכזי- מזגן שמיועד לחללים גדולים כגון דירות שלנות אולמות מגיע בתפוקות גדולות וגם בטכנולוגית אינוורטר.
מזגן VRF- זמגן שנותן תפוקות גדולות עד גדולות מאוד אשר מאפשר שליטה נפרדת על כל חלל וחלל.
וכו' שירות לכל מוצרי החברות הגדולות בתחום:

מיצובישי- חברת מיצובישי חברת פרמיות למערכות מיזוג אויר מתקדמות ונותנות פתרונות רבים למיזוג ,אנו באולימפוס מומחים לתת שרות תיקונים למיצובישי 

תדיראן- חברה מיזוג יצרנית ישראלית אשר פועלת מחולון ובעפולה, מזגו מיני מרכזי תדיראן נחשב לאמין ואיכות במיוחד.

 טורנדו -יצרנית בבעלות פרטית למערכות מיזוג אויר יבואנית מארצות המזרח.

אלקטרה – חברה אמינה ליצור מזגנים בישראל מכל הסוגים והגדלים

מתן מענה גם למערכות תעשייתיות: צ'ילרים, מגדלי קירור ועוד.

מרכז השרות אולימפוס – המומחים לתיקון מזגנים בתל אביב, מכל סוג מזגן, לכל סוגי הלקוחות, בכל שעה ובכל יום.

קודי שגיאה של מזגן – אלקטרה, תדיראן, וטורנדו

 

קודי תקלות של מזגן הם כלי אבחון חשובים לטכנאי מזגנים. להלן חמישה קודי שגיאה עבור מזגני אלקטרה, תדיראן וטורנדו:

 

אלקטרה:

– E1: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה הפנימית

– E2: תקלה בחיישן טמפרטורת המאייד של היחידה הפנימית

– E3: תקלה בחיישן טמפרטורת המעבה של היחידה הפנימית

– E4: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה החיצונית

– E5: תקלה במנוע המאוורר של היחידה החיצונית

 

תדיראן:

– F1: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה הפנימית

– F2: תקלה בחיישן טמפרטורת המאייד של היחידה הפנימית

– F3: תקלה בחיישן טמפרטורת המעבה של היחידה הפנימית

– F4: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה החיצונית

– F5: תקלה במנוע המאוורר של היחידה החיצונית

 

טוֹרנָדוֹ:

– P1: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה הפנימית

– P2: תקלה בחיישן טמפרטורת המאייד של היחידה הפנימית

– P3: תקלה בחיישן טמפרטורת המעבה של היחידה הפנימית

– P4: תקלה בחיישן הטמפרטורה של היחידה החיצונית

– P5: תקלה במנוע המאוורר של היחידה החיצונית

בחירת הגז הנכון – R22, R410 ו-R32

 

בחירת הגז המתאים למערכת מיזוג האוויר שלך היא קריטית. שימוש בגז לא נכון עלול לגרום לנזק למערכת שלך ואף להוות סיכון לבריאותך. ישנם שלושה סוגים נפוצים של גזים המשמשים במערכות מיזוג אוויר: R22, R410 R32   ,R22  הוא חומר קירור ישן יותר שהוצא משימוש עקב השפעתו השלילית על הסביבה. R410 היא אפשרות ידידותית יותר לסביבה שנמצאת כיום בשימוש נפוץ במערכות מיזוג אוויר חדשות. R32 הוא חומר קירור חדש יותר וחסכוני יותר באנרגיה מ-R410. אנחנו יכולים לעזור לך לבחור את הגז המתאים למערכת שלך.

 

תחזוקה שוטפת – מניעת בעיות

 

תחזוקה שוטפת היא המפתח למניעת בעיות רבות מלכתחילה. אל תתעלמו מרעשים או ריחות מוזרים המגיעים מהמזגן שלך. אל תנסו לתקן את הבעיה בעצמך אלא אם כן יש לך את ההכשרה והניסיון המתאימים. התקשר לטכנאי מיזוג אוויר מקצועי ברגע שתבחינו בבעיה. אנו מציעים שירותי תחזוקה שוטפים כדי שהמערכת שלך תפעל בצורה חלקה.

 

הבנת החלקים השונים של מערכת מיזוג אוויר – מדחס, מעבה, מאייד, שסתום התפשטות וקירור

 

בתור טכנאי מזגנים, חשוב להבין היטב את החלקים השונים של מערכת מיזוג אוויר. המרכיבים העיקריים של מערכת מיזוג אוויר כוללים את המדחס, המעבה, המאייד, שסתום ההרחבה וקירור. כל אחד מהחלקים הללו ממלא תפקיד חשוב בתהליך הקירור. יש לנו הבנה עמוקה של כל החלקים של מערכת מיזוג אוויר.

 

שימוש בכלים ובציוד הנכונים – מדי קירור, משאבות ואקום וגלאי דליפות

 

בעת תיקון מערכת מיזוג אוויר, חשוב להשתמש בכלים ובציוד הנכונים. חלק מהכלים הנפוצים ביותר בהם משתמשים טכנאי מיזוג אוויר כוללים שעוני לחץ גז , משאבות ואקום וגלאי דליפות. כלים אלו עוזרים לאבחן ולתקן בעיות במערכת. אנו משתמשים בכלים ובציוד הנכונים כדי לבצע את העבודה כמו שצריך.

 

תקלות נפוצות במזגן והפתרונות שלהן – דליפות גז , מסנני אוויר מלוכלכים, בקרים פגומים, סוללת מאייד קפוא, קווי ניקוז סתומים, מנועי מאווררים פגומים, בעיות חשמל ובעיות מדחס

 

להלן שמונה תקלות נפוצות שעלולות להתרחש במערכות מיזוג אוויר:

 

  1. דליפת גז /נזילת נוזל קירור – זה יכול להיגרם ממגוון בעיות, החל מקו קירור פגום ועד מדחס לא תקין. טכנאי מקצועי יכול לאבחן ולתקן את הנזילה.
  2. פילטר סתום/מסנני אוויר מלוכלכים – מסנני אוויר מלוכלכים עלולים לגרום למזגן שלכם לעבוד קשה יותר ממה שהוא צריך ולהפחית את יעילות המערכת. החלפה קבועה של מסנני האוויר שלך יכולה למנוע בעיה זו.
  3. כרטיס אלקטרוני פגום – כרטיס לא תקין יכול לגרום למזגן שלכם לפעול כשהוא לא צריך או לא לפעול כשהוא צריך. טכנאי יכול להחליף את הכרטיס הפגום כדי לפתור את הבעיה.
  4. סוללת מעבה סתומה – תקלה שיכולה להרוס הרבה רכיבים במזגן ולגרום לו לא לקרר בכלל ,ודאו שהיא משוחררת משברים.
  5. קווי ניקוז סתומים – קו ניקוז סתום עלול לגרום למים לנזול לתוך הבית ולפגוע במזגן. טכנאי יכול לנקות את קו הניקוז כדי למנוע בעיה זו.
  6. מנועי מאוורר פגומים – מנוע מאוורר פגום עלול לגרום למזגן שלכם להפסיק לפעול כליל. טכנאי יכול להחליף את המנוע הפגום כדי לפתור את הבעיה.
  7. בעיות חשמל – בעיות חשמל עלולות לגרום למגוון בעיות במזגן שלכם, החל בחיווט לא תקין וכלה בנתיך שפוצץ. טכנאי יכול לאבחן ולתקן את הבעיה.
  8. בעיות מדחס – מדחס פגום עלול לגרום למזגן שלכם להפסיק לפעול לחלוטין. טכנאי יכול לאבחן ולתקן את הבעיה.

 

סיכום:

לסיכום, אתם יכולים לסמוך על טכנאי מזגנים אולימפוס שיעניקו לכם את מיטב שירותי המיזוג בראש העין. הטכנאים המוסמכים והמיומנים שלנו מתמחים בטכנולוגיית אינוורטר וזמינים 24/7 לשירותי חירום. אנו מציעים שירותי תיקונים איכותיים במחירים נוחים ויעילים, ואנו משתמשים רק בכלים ובציוד הטובים ביותר כדי לאבחן ולתקן כל בעיה במערכת המיזוג שלך. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקביעת פגישה!

ראש העין

ראש העין היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, ממש מזרחית לתל אביב. יש בה כ-50,000 תושבים והיא ידועה בהיסטוריה העשירה ובתרבות המגוונת שלה. בעיר נמצאים כמה אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם העיר העתיקה של אנטיפטריס, שראשיתה בתקופה ההלניסטית. ראש העין היא גם ביתם של מגוון פארקים ושמורות טבע, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לחובבי טבע. לעיר יש כלכלה משגשגת, עם שילוב של עסקים תעשייתיים ומסחריים, והיא נחשבת לאחת הערים הצומחות ביותר בישראל

אולימפוס יעניקו לכם ראש שקט

חשוב לנו שתיהנו מטמפרטורות נוחות ונעימות לאורך כל ימות השנה, לכן אפילו בחודשי הקיץ החמים והעמוסים ביותר אנחנו עושים הכול על מנת להגיע אליכם במהירות.

שאלות נפוצות על טכנאי מזגנים בראש העין

עלות ביקור טכנאי מזגנים בראש העין הוא 250 שח – במידה ויש צורך בהחלפה של חלקים אנו ניידע את הלקוח בעלות מבעוד מועד.

1. קרית קריניצי 2. קריית השרון 3. נווה עוז 4. נווה הדר 5. נווה שמיר 6. נווה רסקו 7. גני אביב 8. גני האלה 9. גני יהודה 10. גני עם 11. צומת רשפון 12. צומת הרכבת 13. קניון השרון 14. אזור תעשייה ראש העין 15. פארק התעשייה אפק 16. בית החייל 17. בית הלל 18. צומת בית הלל 19. מוזיאון ראש העין להיסטוריה ואמנות 20. פארק ראש העין

נכון להיום יש מאות ביקורות על חברת אולימפוס ברשת ניתן לצפות בהן בכרטיס הפייסבוק או בכרטיס בגוגל וכמובן באתר.

לטכנאי מזגנים אולימפוס יש הסמכה מיזוג אויר דרג3 ורישיונות חשמל לעבודה בתחום

מאמרים בתחום

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן