חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים בנירית

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים מחברת אולימפוס, זמין 24 שעות 7 ימים בשבוע ומעני שירות מכל הלב. שלום לכם, כאן אברהם מור, טכנאי מזגנים בעל ניסיון של 25 שנים. אני חורט על דגלי להעניק את השירות המזור והמקצועי ביותר. גם תושבי נירית בשרון, מוזמנים לקבל ממני שירות ללא תחרות ובמחירים ממש טובים. בגלל אני עובד סביב השעון יש לי תלונות מהאישה, אבל אני תמיד רואה בראש העדיפות את הלקוחות שלי שנתקעו בבית שהמזג אינו מקרר או מחמם בימי החורף. אני אדם  שמאוד אוהב אנשים ולכן, אני מבין הטכנאים המובילים באזור השרון והסביבה.

פנו אלי וקבלו את כל היתרונות לתיקון מזגנים ביישוב נירית

 

  • הזמינות שלי גבוהה – אני מציע שירותי תיקוני מזגנים סביב השעון בכל שעות היממה , בשבתות וחגים, כך שתוכלו לזכות באיכות החיים המאקסימלית!
  • מחירים ללא תחרות – אצלי אין הפתעות, ולכן יש לי מחירון ולכן אני בקטגוריה של "יצאת צדיק". זו לא חוכמה לקחת מחירים גבוהים ולאבד לקוחות ולכן אני תמיד מתחשב במצב ובלקוחות.
  • מקצועיות – היא מילת המפתח, כך שאתם מזמינים טכנאי מזגנים בנירית ופניתם אלי, אתם יודעים שלא מגיע אליכם איזה טכנאי מתלמד, כי אם טכנאי מזגנים מוסמך שמתמחה בתיקוני כל סוגי המזגנים. עבדתי כטכנאי בכיר בחברות המזגנים המובילות כגון:אלקטרה,תדיראן ועוד.זו הסיבה שאני נחשב לטכנאי מזגנים איכותי בנירית ובשאר האזורים במרכז הארץ.

על מנת להזמין טכנאי מזגנים בנירית עם ניסיון של 25 שנה- התקשרו לנייד שמספרו: 050-6454177 בתוך שעה אני כבר אצלכם אז תתחילו להרתיח את המים ואני כבר מודיע לכם שאת הקפה שלי, אני שותה עם כפית סוכר.

זמן הגעה: 60 דק (אפילו פחות)

גרף

אז כמה יעלה לכם הזמנת טכנאי מזגנים בנירית?

אני מציע מחירים הוגנים (השוו והיווכחו בעצמכם), כך שהמטרה שלי היא רק לעשות טוב ללקוחות שלי, ושתמיד יוכלו להתקשר אלי אם הם נתקלים בבעיה במזגן  הסיבה היא כי אני אוהב אנשים וכבר ציינתי זאת קודם לכ. הביקור  שלי לתיקון מזגנים בנירית הוא בעלות של 250 ₪ כולל מע"מ. מחיר זה תקף לימי חול ושעות סבירות, אך המחיר ישתנה אם מדובר בשעות לא סבירות, ערבי שבת וחג.

תיקונים נפוצים שאני מבצע במזגנים

סוג מזגן
סוג תיקון
מחיר
תדיראן
מזגן לא מקרר/מחמם
החל מ-250 ש"ח
אלקטרה
החלפת קבל מדחס
בין 400-800 ש"ח
טורנדו
החלפת כרטיס פיקוד
800-1800 ש"ח
LG
החלפת מדחס
3000-4000 ש"ח
דייקין
מילוי גז
350-750 ש"ח

 תיקוני מזגני תדיראן – לאחר 10 שנים  ששירתי כטכנאי בכיר בחברת תדיראן תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את התיקון המקצועי והאיכותי ביותר למזגנים ביישוב נירית. טיפלתי עשר שנים באינספור תקלות במזגני אוויר מסוג תדיראן.

תיקון מזגני אלקטרה – תיקון מזגני אלקטרה בנירית, במשך 25 שנות ניסיוני, פגשתי לא מעט תקלות במזגני אלקטרה. את רובם תיקנתי בהצלחה יתרה ובמקצועיות רבה, כך שאם יקראו לי לתקן תקלה מורכבת של מזגן אלקטרה בנירית, שום תקלה לא תפתיע אותי.

תיקונים נפוצים במזגנים

ישנם תיקונים נפוצים שאני מתקן במשך יותר מ- 25 שנים, ואני אף מייעץ לפני התיקון לדוגמא:

  • מזגן מרעיש – בהרבה מקרים לפי ניסיוני מדובר בתקלה במדחס, או בלאי של חלפים אחרים. במקרה זה, אציג עלות מול כדאיות, אך אני ממליץ על רכישת מזגן חדש.
  • מזגן שאינו מקרר – ישנן שתי סיבות שעשויות לגרום למזגן לא לקרר. הראשונה היא חוסר גז, דליפת גז שיש לפתור, או בעיה במדחס.
  • המזגן לא נדלק – תקלה די נפוצה שהסיבות לה עשויות להיות מגוונות. כגון: אין חשמל, התרמוסטט תקול, תקלה בפילטר האוויר של המזגן או סיבה פשוטה וקלה כגון סוללות גמורות בשלט.
  • מזגן מטפטף – אם הבחנתם בשלולית ליד המזגן, תוכלו לבדוק את הפילטרים, לנקות אותם עם זרם מים חזק ולהחזירם. סביר להניח שהמזגן לא יטפטף. אם הבעיה עדיין קיימת, פשוט התקשרו אליי: 050-6454177 ואגיע במהרה. 

לסיכום

אנו מתקנים את כל סוגי המזגנים, כך שעדיף כי תיפנו אלינו, אין תקלה שלא פתרנו בכל סוגי המזגנים. אז אם המזגן שלכם מתלונן, אגיע אליכם לתקן..

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן