חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

איך מחברים מזגן ל- WIFI?

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

איך מחברים מזגן ל- WIFI?

אם אתם רוצים לחבר את המזגן שלכם ל- WIFI וזה לא הולך, הגעתם למקום הנכון. איך מחברים מזגן ל- WIFI ומה היתרונות של זה? אולימפוס עם כל התשובות.

 האם ניתן לחבר כל מזגן ל- WIFI?

לא כל מזגן יכול להתחבר ל- WIFI וחייבת להיות לו הטכנולוגיה הזו. אם עדיין לא רכשתם מזגן ואתם רוצים כזה שיכול להתחבר לרשת האינטרנט שלכם, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם גורם מקצועי שיסייע לכם לבחור נכון.

איך מחברים מזגן ל- WIFI?

שלב ראשון – הורידו את האפליקציה של המזגן שלכם בהתאם למותג, לדוגמא אלקטרה, תדיראן וכו'. שלב שני – ודאו שהטלפון שלכם מחובר לרשת הביתית כי אחרת אין מצב שזה יעבוד. שלב שלישי – בשלב הזה אתם צריכים לאמת את הפרטים שלכם. ברגע שתורידו את האפליקציה אתם אמורים לקבל סמס עם לינק להתחברות לאפליקציה. שלב רביעי – הוסיפו את המזגן לאפליקציה שלכם, בדרך כלל יהיה לכם סימן של פלוס או משהו דומה. חשוב לציין שלכל יצרן יש את האפליקציה הייעודית שלו, כך שאנחנו ממליצים לכם לעקוב אחר הוראות ההפעלה המצורפות למזגן או בקובץ ה- PDF שיש באינטרנט.

למה כדאי לחבר את המזגן ל- WIFI?

כאשר המזגן מחובר ל-wifi, ניתן לשלוט במזגן מרחוק דרך האפליקציה של כל מזגן. תוכל לשלוט בטמפרטורה של כל המזגנים בבית, להפעיל אותם ולהפעיל אותם מרחוק, ולשנות מצבים (חימום, קירור, אוורור וכו'). זה כמובן מאפשר לכם לחסוך בחשמל כי המזגן לא יעבוד סתם. גם אם נסעתם למקום רחוק עם חשש שהשארתם את המזגן דולק, באמצעות האפליקציה תוכלו לכבות אותו מרחוק. כמו כן, יש אפליקציות חכמות שיאפשרו לכם לאתר את סוג התקלה שיש במזגן לפי הקוד שמופיע עליו. זה כמובן יתרון גדול כי אתם תמיד נמצאים בשליטה ויודעים מה התקלה על מנת להזמין טכנאי בעת הצורך.

הטכנאים של אולימפוס יחברו לכם את המזגן ל- WIFI

אם אתם מתקשים לחבר את המזגן שלכם ל- WIFI או שזה לא עובד לכם כמו שצריך, הטכנאים של אולימפוס כאן עבורכם. נגיע אליכם תוך שעה כדי לאתר את התקלה ולחבר לכם מחדש את המזגן לרשת הביתית כדי שתוכלו לתפעל אותו מכל מקום בבית.
איך מחברים מזגן לwifi
איך מחברים מזגן לwifi
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן