חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

על כמה מעלות לשים מזגן בחורף?

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

אז על כמה מעלות לשים מזגן בחורף?

על כמה מעלות מומלץ לכוון את המזגן בקיץ ובחורף ומה עושים אם המזגן לא עושה את עבודתו כמו שצריך? אולימפוס כאן עם כל התשובות.

על כמה מעלות מומלץ לשים את המזגן בחורף?

בחורף מומלץ לשים את המזגן על 24-25 מעלות. מדובר בטמפרטורה נוחה ונעימה מאד שעוזרת למזגן להתאמץ פחות וכמובן לחסוך בצריכת החשמל. בנוסף, כשמכוונים את המזגן על הטמפרטורה הזו המנוע עושה הפסקות במהלך העבודה ונשמר לאורך זמן. בכל מקרה לא מומלץ לעלות מעל 28 מעלות מפני שזה גורם לאוויר להיות יבש, גורם לכאבי ראש וכמובן מייקר משמעותית את הפעולה. חשוב לציין שהמזגן אמור לשמור על טמפרטורה קבועה בחדר ולא לחמם אותו יתר על המידה.

מה הטמפרטורה המומלצת לילדים בחורף?

הטמפרטורה האידיאלית לילדים או תינוקות בחורף היא בין 23-24 מעלות. אנחנו ממליצים לכם להיעזר במד חום ייעודי שתולים על הקיר על מנת לדעת כל הזמן מה הטמפרטורה בחדר.

מה הטמפרטורה המומלצת לחיות בחורף?

גם במקרה של חיות אנחנו ממליצים לכם לכוון את המזגן על 34-24 מעלות, כך אתם מבטיחים שהאוויר לא יהיה יבש מידי עבורן.

איך חוסכים בצריכת החשמל של המזגן?

בסופו של דבר, אנחנו באולימפוס מבינים שמה שהכי חשוב לכם זה לחסוך בחשמל ולהוזיל את חשבון החשמל החודשי שלכם. הטיפ הראשון שיש לנו עבורכם הוא פשוט לסגור חלונות בבית כשהמזגן עובד, כך החום או הקור לא יברחו החוצה וטמפרטורת החדר תישמר.

בנוסף, בקיץ אנחנו ממליצים לכם להצליל את הבית באמצעות אלמנטים שונים כמו וילון, תריס חשמלי וכדומה. ככל שתצליליו יותר את הבית, כך המזגן שלכם יקרר את החדר יותר ביעילות ויתאמץ פחות.

חשוב לציין – חובה להתאים את נפח המזגן לחלל החדר. זה לא משנה על איזו טמפרטורה תכוונו את המזגן, אם תתקינו מזגן קטן בסלון גדול מאד הוא פשוט לא יעשה את העבודה. אנחנו באולימפוס נשמח לייעץ לכם ולעזור לכם להחליט איזה מזגן מתאים לחלל שלכם.

השתמשו בפונקציית IFEEL

פונקציית IFEEL היא פונקציה שימושית מאד שמאפשר לנו לכוון את המזגן לפי הטמפרטורה באזור ספציפי בחדר. השלט שלכם ממש שוגם את הטמפרטורה במיקום המדויק שבו הוא נמצא ומכוון את המזגן כך שיוכל ליצור תנאי מיזוג אופטימליים לפי ההעדפה שלכם.

כמה עולה להפעיל את המזגן לשעה?

העלות לשעה משתנה בהתאם לסוג המזגן, הנפח שלו ותפוקת הקירור. כאן תוכלו לראות טבלה מסודרת עם התייחסות לכל הפרמטרים המשפיעים על המחיר לשעה.

המזגן לא מחמם? אולימפוס כאן עבורכם

אם אתם מכוונים את המזגן למעלות שציינו והוא לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך, אנחנו באולימפוס נמצאים כאן עבורכם ונגיע אליכם תוך שעה מרגע הקריאה. טכנאי המזגנים המנוסים והמקצועיים שלנו יאתרו את התקלה וימליצו לכם על התיקו המתאים במחיר הוגן בהתאם לזה המקובל בשוק. אנחנו מספקים שירות 24/7, כל יום, כל היום, כך שאתם יכולים להיות יותר מרגועים.

 

 

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן