חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים בצור יצחק

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

הזמנת תיקון מזגנים בצור יצחק עם אולימפוס ❄️

  • באיזה שעות וימים אתם עובדים? אנו עובדים 24/7 במטרה לתת לכם שירות מעולה ואיכותי בכל זמן ובכל מקום. ⚡️
 
  • כמה זמן ניסיון יש לכם? יש לנו למעלה מ20 שנות ניסיון בתיקון מזגנים בצור יצחק.
 
  • מהו המחיר של ביקור טכנאי? עלות ביקור טכנאי מזגנים בצור יצחק הינה 250 ש"ח + מע"מ
    העלות מתקזזת ממחיר התיקון בסוף הטיפול או ממחיר החלפים והשירות.
 
  • איך ניתן להזמין אותכם? תרימו צלצול בפלאפון: 050-6454177
טכנאי מזגנים בצור יצחק - אברהם מור
טכנאי מזגנים בצור יצחק - אברהם מור

לפני הכל ובמיוחד בשבילכם- על סוגי מזגנים בשוק

מזל טוב! הגיע הרגע שלכם לבחור מזגן חדש ואיכותי. כנראה שהבנתם די מהר ששוק המזגנים השתנה לאחרונה ואינכם בטוחים באיזה מזגן לבחור. בעידן המודרני בו אנו חיים, המכשירים החשמליים מתחדשים עוד ועוד עם הזמן – גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת העיצובים. המזגנים נעשים קטנים וקומפקטיים יותר, מרעישים פחות וצורכים פחות חשמל משמעותית. אנחנו כאן לעזרתכם, חשוב שתכירו מספר סוגי מזגנים על מנת לבחור במזגן שיענה על הצורך שלכם בצורה הטובה ביותר.

מזגן מפוצל – מזגן אשר מנוע הדחיסה שלו ממוקם מחוץ לבית וגוף הקירור/חימום שלו ממוקם בתוך הבית, בחללים אותם מעוניינים למזג. המזגן המפוצל עצמו מתחלק לשלושה סוגים: מיני מרכזי, עילי ורצפתי, כאשר הנפוצים ביותר הם המזגנים המיני מרכזיים והעיליים.

אינוורטר – מזגנים הפועלים בטכנולוגיית האינוורטר הם מזגנים אשר המדחס שלהם יכול לשנות את מהירותו בהתאם לטמפרטורה בחלל החדר. ככזה, מזגן מסוג זה חוסך הרבה מאוד בצריכת החשמל ולכן חוסך גם בכסף. החיסרון במזגן זה הוא עלותו הגבוהה, ולכן חשוב לבדוק היטב על פי מידת הפעילות של המזגן – האם יש כאן באמת חיסכון או שמדובר במראית עין בלבד.

V.R.F – מזגנים אשר משנים את נפח זרימת הקירור במערכת בעזרת מדחס ייחודי וכך דואג לשמירה על הטמפרטורה הרצויה במינימום צריכת חשמל. המערכת כולה היא מודולרית ואפשר לחבר הרבה מאוד יחידות איוד ליחידת עיבוי אחת. למזגן זה יש יתרונות נוספים כמו התקנה פשוטה, פעולה שקטה ונוחות הפעלה, אשר הופכים אותו למבוקש מאוד. החיסרון העיקרי של מזגן מסוג זה הוא, כמובן – עלותו הגבוהה.

אולימפוס- הבית החדש של המזגן שלכם

חברת אולימפוס מעניקה שירות חם ומקצועי ללקוחותיה ברחבי הארץ כבר למעלה מ-30 שנים, לצד איכות בלתי מתפשרת. עם זמינות של 24/7 (גם בשבתות, חגים ובשעות היממה המאוחרות)  ומענה עבור כל תקלה או שאלה- נשמח לעזור לכם ולדאוג שיהיה לכם נעים בבית וחמים בלב.

אנו מתמחים בפתרון תקלות במזגנים מיני מרכזיים (לדוגמה נזילות ,קצר, מזגן מרעיש, ריח רע שנפלט מהמזגן ומילוי גז), מעסיקים טכנאי בכיר לשעבר בחברת אלקטרה וראשי צוותים לשעבר בחברת תדיראן, בעלי ניסיון רב בתיקון מזגני טורנדו ועוד. הטכנאים שלנו מורשים לעבוד בכל סוגי החברות ובעלי הסמכות לעבודה עם כל סוגי המזגנים.

בנוסף, יש לנו ניסיון והתמחות בתיקון מזגנים ביתיים רצפתיים, מזגנים מפוצלים, מזגני VRF וסוגי מזגנים נוספים.

מהיום לא צריך לחפש- אולימפוס לשירותכם! טכנאי מיזוג האוויר המקצועיים של מרכז השרות אולימפוס עומדים לרשותכם לתיקון מזגנים בצור יצחק בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לציפיות הלקוח.

אולימפוס מעניקה אחריות עבור כל תיקוניה ושירותיה כך שאין מה לדאוג- התקלה חזרה? יש דברים נוספים שצצו? מיד נעמוד לשירותכם. באחריות (:

חשוב לנו לציין שאנו עושים שימוש בחלפים מקוריים, עובדים עם מוצרים איכותיים משורת החברות האמינות ביותר וחותרים לחיסכון עבור קהל לקוחותינו, תוך מקסימום יעילות אנרגטית- כל אלו ביחד מבטיחים לכם ראש שקט, מזגן שקט ומאפשרים לכם לדעת שאתם בידיים טובות.

אולימפוס מתחייב לתקן את המזגן שלכם תוך 60 דקות ולא יותר! אנו מודעים לקושי הרב בשהייה במקום בלי מיזוג ולכן חשוב לנו לתקן את המזגן שלכם בצורה הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר. מבלי שתשימו לב- תוך זמן קצר של שעה עגולה תוכלו להנות ממזגן שפועל ממש כמו חדש.

הבית לפתרונות המיזוג שלכם בצור יצחק

צור יצחק הוא יישוב קהילתי באזור השרון הממוקם בסמוך לכוכב יאיר, צור נתן וטייבה. היישוב שייך למועצה אזורית דרום השרון ומונה 7,048 תושבים שרובם עובדים במקצועות חופשיים. הטמפרטורה בחודשי הקיץ ביישוב צור יצחק עומדת על 29.5 בממוצע. הלחות בקיץ עומדת על 69.4% בממוצע. הטמפרטורה בחורף קרירה ועומדת על 15.7 בממוצע.

חברת אולימפוס מעניקה שירות טכנאי מזגנים לכל אזור השרון לרבות צור יצחק, כוכב יאיר, ואזורים נוספים בשרון. אנו מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר!

מתלבטים בבחירת מזגן חדש? לא בטוחים על מה אסור לוותר במזגן? אולימפוס כאן בשבילכם. פנו אלינו לקבלת ייעוץ לבחירת המזגן המתאים ביותר עבור הבית/ העסק שלכם! ללא עלות וללא התחייבות.

מרכז השירות שלנו מתחמה בתיקון ובטיפול הבעיות הבאות: מזגן מקצר, מזגן שלא מוציא אוויר, מזגן שלא מחמם או שאינו מקרר, החלפת כרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי, החלפת לוח פיקוד אלקטרוני, מזגן לא מגיב לשלט, מזגן מטפטף , תקלות במנוע, החלפת מנוע מאוורר ליחידה חיצונית ו/או פנימית, החלפת שלט, פילטרים סתומים, ריחות רעים המגיעים ממערכת המיזוג, בעיות בצ'ילרים, תקלות במגדלי קירור, החלפה ו/או מילוי גז מזגנים, לרבות: גז חדש 32R, גז ירוק 410R וכן גז 222R, בעיות במדחס, החלפת קבל , החלפת משאבות חום ועוד.

לא חיכיתם מספיק בלי מיזוג? הגיע הזמן להנות מאוויר נעים! שירותי אולימפוס בצור יצחק- חייגו עכשיו! אברהם 050-6454177

מה היה לנו עד עכשיו?

מי אחראי על התוכן

היי כאן אברהם מור, הבעלים של חברת אולימפוס מיזוג אוויר, חברת אולימפוס הינה החברה המובילה בארץ בתחום מיזוג האוויר והמזגנים.

אנו דוגלים במתן שירות איכותי, מהיר ומקצועי – אנו זמינים עבורכם 24/7 בכל אזור המרכז והסביבה עם טכנאי מזגנים בעלי ההסמכות והניסיון הטובים ביותר בשוק. במחירים מעולים בחיוך על הפנים.

אם יש לכם בעיה במזגנים או בכל מכשיר אלקטרוני אחר, חברת אולימפוס היא הכתובת עבורכם.

אולימפוס – משפרים איכות חיים של אנשים כבר מעל ל25 שנים.

טכנאי מזגנים באמצע פעילות של תיקון מזגן
טכנאי מזגנים באמצע פעילות של תיקון מזגן
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן