חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים VRF ,תיקון מזגן VRF אולימפוס תוך שעה אצלך

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים VRF ,תיקון מזגן VRF אולימפוס תוך שעה אצלך

כי לנו באמת אכפת מהנוחות שלכם, שירות עם חיוך והמון אהבה לאויר שלכם.

תקלה במזגן VRF? הגעתם לאולימפוס מיזוג אוויר, המקום שבו תקבלו שירות מקצועי לכל התקלות שלכם. רק באולימפוס תמצאו טכנאי מזגנים בכירים עם ניסיון של עשרות שנים, שיתקנו לכם את המזגן תוך 60 דקות  24/7 ובאהבה גדולה!

טכנאי מזגנים VRF – למה עם אולימפוס?

אנחנו באולימפוס מתחייבים להגיע אליכם תוך דקות מרגע הקריאה, לאבחן לכם את התקלה במקצועיות ולתקן לכם אותו. לנו באולימפוס יש טכנאים בכירים ומנוסים שעברו את כל ההשתלמויות ומחזיקים בכל התעודות המקצועיות, מה שמראה על רמת המיומנות שלהם. אנחנו נגיע אליכם עם מעבדה ניידת שבה יש את כל הרכיבים הדרושים כדי לתקן לכם את המזגן במקום! את מה שטכנאים אחרים לא מצליחים לתקן, אנחנו כן ולכן אתם יכולים להיות רגועים להזמין אותנו. אנחנו באולימפוס זמינים עבורכם 24/7 ואם יש לכם תקלה דחופה באמצע הלילה אנחנו נגיע אליכם כדי לאבחן ולתקן אותה. ובשורה התחתונה – כל זה במחירים הכי זולים בארץ. אתם כבר מספיק סובלים מזה שהמזגן שלכם עושה בעיות ובניגוד למתחרים, אנחנו ממש לא ננצל את המצב הזה.

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

רק באולימפוס תמצאו טכנאי מזגנים בכירים לתיקון מערכות VRF!

יש לכם תקלה במזגן VRF? הגעתם למקום הנכון. כל טכנאי המזגנים באולימפוס הם טכנאים בכירים עם ניסיון עשיר בתיקון מזגנים. הטכנאים הבכירים שלנו מורשים לכל חברות VRF ובעלי הסמכה דרג 3. מערכות VRF הן מערכות בעלות מחשוב ובקרה מאוד מתקדמים שדורשות ידע באלקטרוניקה וחשמל וכמובן תקן מאוד גבוה ורישיונות חשמל. לנו יש צוות הנדסאים ואנשי אלקטרוניקה שמתמחים בפתרונות בבית הלקוח או במעבדה. תקלות שטכנאים אחרים לא מצליחים לפתור בבית הלקוח, אנחנו ברוב המקרים כן מצליחים כי יש לנו ידע רחב מרמת הבורג ועד המערכות הכי מפותחות של VRF. הטכנאים שלנו מספקים שירות בכל רחבי גוש דן והשרון ובמידה ואתם זקוקים לשירות של תיקון או התקנה על ידי איש מזגנים שלנו, אנחנו זמינים עבורכם 24/7. נבצע עבורכם את העבודה במקצועיות, במהירות ולא פחות חשוב מזה, במחירים הוגנים וסבירים. על כל עבודה שנבצע עבורכם תקבלו אחריות בכתב על מנת שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך.

כמה עולה להזמין טכנאי מזגנים VRF של אולימפוס?

מחיר הזמנת טכנאי VRF עולה ביקור של 350 שקלים. במהלך הביקור מגיע טכנאי בכיר כדי לאבחן את התקלה שיש לכם במזגן. במידה והטכנאי שלנו יבצע עבורכם את התיקון, אנחנו באולימפוס מקזזים מהמחיר הסופי של עלות הביקור.

כך אנחנו רגילים לתת שירות ללקוחות שלנו – רק באהבה ובמקצועיות!

מעניקים שירות במרכז, בשרון ובאזורים נרחבים בשפלה!

טכנאי המזגנים הבכירים של אולימפוס מעניקים שירות תיקונים והתקנה בכל רחבי המרכז והשרון, אילו בחלק מהשפלה. טכנאי המזגנים של אולימפוס מומחים לתיקון תקלות במזגני VRF והם יגיעו אליכם תוך דקות מרגע הפנייה שלכם אלינו. זה לא משנה אם אתם צריכים

תקלה במזגן VRF בשבת? אנחנו פה עבורכם!

אנחנו יודעים שזה מאוד לא נעים להישאר בלי מזגן, במיוחד בעונת הקיץ החמה והלוהטת. לנו באולימפוס יש טכנאי מזגנים SOS לתיקון מזגני VRF מעכשיו לעכשיו גם בשבת. אנחנו זמינים עבורכם גם בשעות הכי קטנות של הלילה במהלך הקיץ ונגיע אליכם במהירות רק כדי שתוכלו להעביר את הלילה בנעימים. דברו איתנו ונשמח להעניק לכם שירות באהבה!

תקלות נפוצות במזגן VRF

לאור העובדה שמדובר במערכת מרובת יחידות פנימיות שמחוברות ליחידה חיצונית אחת, חשוב שתדעו שיש הרבה תקלות במערכות הללו והן גם משורשרות. החלק הרגיש במערכות הללו הן מערכות האלקטרוניקה, שמהן בנויה תשתית ה- VRF. מערכת האלקטרוניקה היא למעשה המוח שעומד מאחורה הפעילות השוטפת של ה- VRF.

  • החלפת כרטיס אינוטורטר ראשי במערכות VRF כרטיס הפיקוד האלקטרוני במערכות VRF הוא אחד הרכיבים היקרים ביותר במערכת ועלותו יכולה להגיע ל- 10,000 ש"ח.
  • תקלות תקשורת במערכות VRF כל היחידות הפנימיות מקושרות עם היחידה החיצונית באמצעות קו תקשורת. המערכת הזו מאופיינת בהמון תקלות תקשורת בין היחידה החיצונית ליחידה הפנימית. תקלה זו יכולה להתרחש כתוצאה מבעיה אלקטרונית או תקלה בגיד "דו גידי" שדרכו עוברת התקשורת בין היחידה הפנימית לחיצונית.
  • דליפת גז במערכת VRF לאור העובדה שמדובר במערכת גדולה מאוד, היא גם מכילה כמות גדולה של גז. לכן, אם יש דליפה של גז מהמערכת היא אפילו עשויה להוות סכנת חיים עבורכם. בנוסף, קחו בחשבון שגז המזגנים התייקר מאוד בשנים האחרונות ולכן עלות מילוי גז במזגן VRF עשויה להיות יקר. במערכות VRF יש תלות מלאה בין כל היחידות הפנימיות גם בנושא הגז. לכן, אם יש דליפה גז במערכת VRF, המחסור בגז ישפיע על כל היחידות הפנימיות כולן. במיוחד אם יש דליפת גז באחד מהקווים הראשיים, זה אומר שתהיה כמות אדירה של דליפת גז והאיתור שלה יכול להיות מורכב מאוד עד בלתי אפשרי. לכן חשוב מאוד ליצור קשר עם טכנאים בכירים של אולימפוס שיש להם המון ידע וניסיון באיתור דליפות גז המערכות VRF. לטכנאי המזגנים של אולימפוס יש הסמכה דרג 3 לאיתור ותיקון שליפות גז מורכבות במערכות VRF.
  • קצר ושריפה של רכיבים אלקטרוניים לאור העובדה שמדובר במערכת שעובדת על זרם ישיר, הרכיבים של המנועים שלה מאוד רגישים וכל קצר הכי קטן או פריצת מתח לגוף, החלקים פשוט נשרפים. אנחנו מדברים בין השארה על קצר מרובה בקבלים, במנועי פן של יחידות פנימיות ועוד. מילוי גז במערכות VRF
  • מילוי גז במערכות VRF חייב להתבצע על ידי צוות מיומן למילוי גז, מכיוון שמדובר במערכת גדולה מאוד שדורשת מומחיות מקצועית על מנת להכניסה לתפוקת עבודה מלאה.

מה כדאי להתקין, מזגן רגיל או מערכת VRF?

לא מעט לקוחות שואלים אותנו איזה מזגן עדיף, רגיל או VRF? חשוב לציין שלכל מערכת יש את היתרונות והחסרונות שלה, ולכן אנחנו בתור טכנאים בכירים נעניק לכם ייעוץ בכל מקרה לגופו. לדוגמא, אם אתם גרים בדירה שכורה או שיש לכם דירה להשקעה, ממש לא נמליץ לכם להתקין מערכת יקרה שעולה כמה עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, אם אתם בונים בית חדש או נכנסים לבית חדש ויש לכם משפעה בעלת 7 נפשות, בהחלט נמליץ לכם לשקול בחיוב התקנת מערכת VRF. רק כדי לעשות לכם קצת סדר בעניינים, הכנו לכם טבלה קטנה שתסייע לכם לקחת את ההחלטה הנכונה:

פרמטר להשוואה
מזגן VRF
מזגן ON/OFF
עלות תחזוקה
יקרה
סבירה
עלות התקנה
יקרה
סבירה
חיסכון בחשמל
עד 50% חיסכון
צורכת יותר חשמל
אמינות
תקלות אלקטרוניקה
מערכת פשוטה ועמידה
וורסטיליות ומודולריות
מגוון אפשרויות מיזוג
מערכת מיזוג בסיסית
עלות המערכת
יקרה
סבירה

טיפים של אולימפוס לתחזוקת מזגן VRF

הטיפ הבא נכון לכל מערכות המיזוג בשוק, אך הוא נכון שבעתיים ביחס למערכת שהשקעתם בה עשרות אלפי שקלים. לכן, על מנת לשמור על היעילות של המערכת ולהימנע מתקלות מיותרות, רצוי לבצע תחזוקה שוטפת על ידי טכנאי בכיר של אולימפוס. נקו את הפילטרים – תפקידם של הפילטרים הוא למנוע חדירה של אבק ולכלוך לתוך המערכת ולגרום לתקלות. לכן, חשוב מאוד לנקות את הפילטרים של המערכת אחת לחודש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוף את הפילטר מהתושבת שלו, לשטוף אותו תחת מים זורמים, להמתין שהוא יתייבש ולהחזיר למקום. כך התפוקה של המזגן שלכם תהיה יעילה יותר וכך הוא גם פחות ירעיש. ניקוי היחידה החיצונית – אחת לכמה חודשים מומלץ לנקות את האבק שמצטבר על המאוורר של המעבה, היחידה החיצונית. קחו בחשבון שבחלק מהמקרים היחידה החיצונית מותקנת במקום ללא גישה. לכן, במצב כזה אנחנו ממליצים לכם לא לקחת סיכונים מיותרים ולהזמין טכנאי בכיר של אולימפוס שיבצע עבורכם ניקוי של המזגן ויקפיד על תחזוקה שוטפת שלו.

מזגן VRF מומלץ של כל החברות המובילות עם שירות של אולימפוס

  • מזגן VRF אלקטרה את חברת אלקטרה אין צורך להציג, מדובר בחברה ותיקה ואמינה מאוד שגם המחירים שלה יחסית נוחים, מה שאומר שאם אתם מעוניינים במערכת VRF היא יכולה להוות עבורכם אופציה לא רעה. הטכנאים הבכירים של אולימפוס עברו את כל ההסמכות הנדרשות כדי לספק לכם שירות אמין למערכות VRF אלקטרה.
  • מזגן VRF מיצובישי Mitsubishi היפנית נחשבת לחברת יוקרה בתחום מערכות ה- VRF וממש כמו דייקין, שעליה נדבר בהמשך, מערכות ה- VRF שלה מאוד איכותיות ועמידות. אנחנו באולימפוס עברנו הסמכות למערכות VRF של מיצובישי, כך שאנחנו מעניקים שירות של התקנה ותיקון מערכות כאלה.
  • מזגן VRF טושיבה Toshiba מייבאת את מערכות ה- VRF שלה באמצעות תדיראן, שהיא חברה ותיקה ואמינה בשוק. זה בדיוק היתרון המרכזי פה, שהלקוח הישראלי יכול לקבל תמיכה מקומית למערכות שלה בכל הקשור לתיקון תקלות. את התמיכה הזו הטכנאים הבכירים של אולימפוס ישמחו להעניק לכם בכל שעה ביום.
  • מזגן VRF פוג'יטסו Fujitsu היא עוד חברת ענק יפנית שמתגאה במוצרים שלה לא פחות מאש מיצובישי ודייקין. ביחד איתן היא נחשבת לטופ של מערכות ה- VRF בעולם וכמובן שהמקצוענים של אולימפוס ישמחו לייעץ לכם באשר למערכות המתוחכמות שלה.
  • מזגן VRF דייקין Daikin היא למעשה החברה שהמציאה את טכנולוגיית ה- VRF, למרות שהיא בכלל מכנה את הטכנולוגיה שלה VRV. בכל אופן, היא נחשבת לחברה מובילה בתחום והמערכות שלה נחשבות לאיכותיות במיוחד. הטכנאים הבכירים של אולימפוס עברו את כל ההכשרות הדרושות ויש להם את ההסמכות להעניק שירות למערכות VRF של דייקין.
  • מזגן VRF LG היא חברה ותיקה מאוד בתחום מיזוג האוויר ולכם היא גם משמשת כשחקן בין לאומי בתחום. טכנאי המזגנים של אולימפוס מורשים מטעם חברת LG העולמית לתיקון מזגני VRF.
  • מזגן VRF תדיראן תדיראן היא חברה ותיקה ומאמינה שגם מייצרת היום מערכות VRF איכותיות ועמידות. יש לכם תקלה זמגן VRF של תדיראן? אנחנו באולימפוס עברנו את כל ההסמכות הנדרשות כדי לספק שירות למזגני תדיראן.
  • מזגן VRF טורנדו חברת טורנדו היא חברה מוכרת ומוערכת בתחום מיזוג האוויר, שלאחרונה התחילה לייצר גם מערכות מיזוג VRF. אנחנו באולימפוס מוסמכים להעניק שירות גם למערכות של טורנדו כמובן.
  • מזגן VRF סמסונג Samsung היא חברה בין לאומית עם רקורד ענק בתחום ולכן גם מערכות ה- VRF שלה נחשבות לאיכותיות ואמינות מאוד. הטכנאים הבכירים של אולימפוס מורשים לספק שירות למערכות VRF של סמסונג.

טכנולוגיית VRF – איך היא עובדת?

מזגן VRF (קיצור של Variable refrigerant flow) הוא מזגן בעל נפח גז ואויר משתנה. מדובר במערכת שעובדת בטכנולוגיית אינוורטר באמצעות מדחס ייעודי שיודע לשנות את תפוקת העבודה שלו בהתאם לטמפרטורה בחדר. למערכת VRF יש נפח גז גדול יחסית שזמין לכל יחידה פנימית שנכנסת לעבודה, כך שניתן להכניס בשרשור מעבים והרבה מאוד יחידות פנימיות.

עקרון העבודה של מזגן VRF הוא דיי פשוט – במערכת VRF יש כונס גז זמין וכשמדליקים את היחידה הפנימית המדחס דוחס את הגז לתוך כל המאיידים. במצב כזה התדר של המדחס עולה והוא מזרים גז לכל יחידה בהתאם לתפוקה המזגן.

התקנת מזגן VRF רק עם המקצוענים של אולימפוס

אם אתם שוקלים להתקין מזגן חדש ומתלבטים האם ללכת על מערכת VRF, אנחנו באולימפוס מיזוג אוויר נשמח לתת לכם ייעוץ. אנחנו באולימפוס ממליצים מאוד על התקנת מערכת VRF מכיוון שמדובר במערכת חדשנית, חסכונית, וורסטילית מאוד שמאפשר ללקוח להתאים אותה בדיוק על פי הצרכים שלו. נכון, יש למערכת הזו גם חסרונות, כמו עלות יקרה של המערכת עצמה וכמובן של הרכיבים ושירות התיקונים, אך לדעתנו היתרונות בהחלט מאפילים על החסרונות. תתקשרו אלינו לאולימפוס מיזוג אוויר ונעניק לכם ייעוץ מקצועי בשמחה ובאהבה!

מחפשים שירות אמין ומקצועי לתקלות VRF? רק אולימפוס

אנחנו באולימפוס מספקים את כל זוגי השירות למזגני VRF. כל זוגי התיקונים, תחזוקה שוטפת, ייעוץ לפני רכישת מערכת VRF ועוד. כל טכנאי המזגנים באולימפוס הם טכנאים בכירים בעלי הסמכה דרג 3. הטכנאים שלנו עברו את כל הקורסים וכל ההכשרות, כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים ורגועים להזמין אותנו. כפי שכבר הבנתם, מערכות VRF הן מערכות בעלות מחשוב ובקרה מאוד מתקדמים שדורשות ידע באלקטרוניקה וחשמל וכמובן תקן מאוד גבוה ורישיונות חשמל, בין אן מדובר בשירות של התקנת מזגן VRF או תיקון מזגן VRF. לנו יש צוות הנדסאים ואנשי אלקטרוניקה שמתמחים בפתרונות בבית הלקוח או במעבדה. תקלות שטכנאים אחרים לא מצליחים לפתור בבית הלקוח, אנחנו ברוב המקרים כן מצליחים כי יש לנו ידע רחב מרמת הבורג ועד המערכות הכי מפותחות של VRF. הטכנאים שלנו מספקים שירות בכל רחבי גוש דן והשרון ובמידה ואתם זקוקים לשירות של תיקון או התקנה על ידי איש מזגנים שלנו, אנחנו זמינים עבורכם 24/7. נבצע עבורכם את העבודה במקצועיות, במהירות ולא פחות חשוב מזה, במחירים הוגנים וסבירים. על כל עבודה שנבצע עבורכם תקבלו אחריות בכתב על מנת שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך. באולימפוס מטפלים באיכות החיים שלכם מעל 25 שנה באהבה. אצלנו באולימפוס מיזוג אויר לא מתפשרים על מקצועיות, יעילות והכי הכי חשוב יחס חם ואנושיות! טלפון אחד ואנחנו אצלכם!

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס בכל הארץ – 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן