חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

למה מזגן מוציא אוויר חלש?

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

המזגן שלכם מקרטע ומוציא אוויר חלש? זה הזמן לקרוא לטכנאי של אולימפוס. מה עושים לפני שמזמינים טכנאי ואיך מתקנים את התקלה באופן עצמאי? אולימפוס על כל התשובות.

פילטרים סתומים

הנה בעיה שאתם יכולים לפתור בעצמכם לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע. הוציאו את הפילטרים של המזגן ונקו אותם, סתימה בפילטרים יכולה להשפיע על עוצמת האוויר שהמזגן מוציא.

סתימה במאיץ

המאיץ הוא למעשה סוג של מאוורר ותפקידו לזרוק את האוויר הקר או החם לחלל החדר. עם הזמן המאיץ עלול להיסתם כתוצאה מהצטברות אבק ולכלוך. כאן כבר תצטרכו לקרוא לטכנאי מקצועי של אולימפוס, הוא יפתח את המזגן על מנת לחשוף את המאיץ וינקה אותו, זה אמור לפתור את הבעיה ולהחזיר למזגן את עוצמת האוויר הראויה.

תקלה בקבל של מנוע פן פנימי

למאיץ, ה"מאוורר" שדיברנו עליו מקודם, יש מנוע שמסובב אותו. המנוע הזה נכנס לעבודה באמצעות קבל. יתכן שהקבל כבר עייף ולא עושה את עבודתו כמו שצריך, מה שאומר שהמאיץ יסתובב בצורה איטית ועוצמת האוויר שהוא יפלוט לחדר תהיה נמוכה מאד.

סתימה בסוללת המאייד

סוללת המאייד בנויה מצינורות נחושת שבהם זורם הגז של המזגן. הצטברות של לכלוך בסוללת המאייד גורמת למעשה לחסימה של מעבר האוויר דרכה. המפוח של המזגן לא מצליח להחדיר דרכה את האוויר והתוצאה היא שעוצמת האוויר המפוזר לחדר תהיה נמוכה.

מנוע פן פנימי לא תקין

יתכן שמנוע הפן הפנימי עצמו לא תקין. במצב כזה, הפן מסתובב לאט והמזגן מוציא אוויר חלש.

כמה עולה לתקן מזגן שמוציא אוויר חלש?

החלפת פילטרים – 250 ₪ כחלק מהביקור.

החלפת קבל – המחיר נע בין 350-600 ₪.

החלפת מאיץ – המחיר נע בין 500-600 ₪.

זה הזמן להזמין טכנאי מזגנים של אולימפוס

אם ניקיתם את הפילטרים וזה לא עזר, האמת היא שלכם אין יותר מידי מה לעשות. הטכנאי מזגנים של אולימפוס יגיע אליכם על מנת לבדוק אם יש סתימה במאיץ, אם הקבל שלו תקין או אם יש סתימה בסוללת המאייד.

אולימפוס 24/7 כאן בשבילכם

אנחנו באולימפוס לא רוצים שתישארו עם מזגן מקרטע. לטכנאים שלנו יש המון ניסיון בתיקון תקלות כאלה וזה הזמן שלכם לנצל את הידע שלהם. אנו מתמחים בתיקון מזגני מיני מרכזי ומזגן 1 כוח סוס ונגיע אליכם תוך שעה מרגע הקריאה על מנת להחזיר את עוצמת האוויר למזגן שלכם ולהחיות אותה מחדש. 24/7, כל יום וכל היום, אנחנו כאן עבורכם.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן