חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

החלפת חיישן תרמוסטט במקרר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

החלפת חיישן תרמוסטט במקרר

אם המקרר שלכם לא מקרר כמו שצריך וקרח מתחיל להצטבע על דפנות תא הקירור, יתכן שיש לכם תקלה בתרמוסטט ההפשרה. מה תפקידו של התרמוסטט ומה עושים רגע לפני שמזמינים טכנאי מקררים? אולימפוס עם כל הטיפים החשובים.

מה תפקידו של תרמוסטט ההפשרה במקרר?

תרמוסטט הפשרה, או "גליקסון" כפי שהוא מכונה בשפה המקצועית, הוא חלק ממערכת ההפשרה של המקרר. תפקידו של התרמוסטט הזה הוא להרגיש את הטמפרטורה במקרר וכשהיא מתחילה לרדת מזו שאנחנו הגדרנו, הוא מכניס את גוף החימום לעבודה על מנת שלא יצטבר קרח במקרר.

תרמוסטט מקולקל – מה הסימנים?

הצטברות קרח במקרר

כשתרמוסטט ההפשרה מקולקל, גוף החימום לא יכנס לעבודה וקרח יתחיל להצטבר בתא הקירור. את הצטברות הקרח תוכלו לראות גם על הדופן של סוללת הקירור של המקרר לכן יש צורך של הפשרת קרח במקרר.

ירידה משמעותית בטמפרטורה

הקרח חוסם את הפעילות התקינה של המאוורר הפנימי ואת הפיזור המאוזן של האוויר הקר, כך שהוא פשוט לא יקרר כמו שצריך. אתם תתחילו להרגיש שהטמפרטורה במקפיא יורדת ולאט לאט גם זו שבתא הקירור עצמו.

רעש במקרר

כשמצטבר קרח במקרר המאוורר הפנימי נוגע בקרח תוך כדי עבודה וזה יוצר רעש מטריד של טרטור. הרעש הזה לא יחלוף עד שהקרח במקרר לא יפשיר.

מה עושים לפני שמזמינים טכנאי מקררים?

לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי מקררים, יש כמה פעולות שתוכלו לעשות כדי לאושש את העובדה שמדובר בתקלה בתרמוסטט ההפשרה, או באחד מהרכיבים האחרים של מערכת ההפשרה.

נתקו את המקרר למשך 24 שעות מהחשמל על מנת להפשיר את הקרח. לעיתים הצטברות הקרח נגרמת כתוצאה מסתימה של לכלוך או עובש בצינור הניקוז.

יש סיכוי טוב שהפשרת הקרח תעזור לסתימה הזו להשתחרר.

אבל, במידה ואחד מהרכיבים של מערכת ההפשרה מקולקל (תרמוסטט הפשרה, חיישנים, גוף חימום, טיימר או כרטיס אלקטרוני) אז התופעה של הקרח תחזור אחרי מספר ימים ואז כבר תצטרכו להזמין טכנאי מקצועי של אולימפוס.

כמה עולה להחליף תרמוסטט הפשרה במקר?

עלות החלפת תרמוסטט במקרר נעה בין 350-550 ₪, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לדגם של המקרר.

לפני שאתם מזמינים את הטכנאי של אולימפוס, צלמו לו את הדגם של המקרר על מנת שיוכל לתת לכם הצעת מחיר מבוססת.

במידה ואתם צריכים להחליף חיישן חשוב לציין שצריך להביא מנוע מקורי בהתאם להוראות היצרן של החברות השונות, סמסונג, אמנה, אל ג'י LG , שארפ sharp, אמקור ותדיראן.

הטכנאי של אולימפוס יגיע תוך שעה אליכם

אם הפשרתם את הקרח במקרר ושזה לא עזר, זה הזמן לקרוא לטכנאי של אולימפוס. אנחנו נגיע אליכם תוך שעה כדי לבצע את כל הבדיקות במערכת ההפשרה של המקרר וברכיבים השונים על מנת לאתר את התקלה במדויק.

אנחנו יודעים שמדובר בתקלה לא נעימה ושכל המזון היקר שבמקרר פשוט נזרק לפח. אנחנו כאן עבורכם כדי לתת את הפתרון הכי מהר שנוכל. לטכנאים שלנו יש המון שנות ניסיון בתיקון התקלה הנפוצה הזו, כך שאתם יכולים להיות רגועים.

 

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן