חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

שקע כוח למזגן

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

שקע כוח למזגן

עבור מזגנים גדולים וחזקים צריך להשתמש לרוב בשקע כוח על מנת למנוע עומס על לוח החשמל המרכזי של הבית או המשרד. קונים מזגן חדש? לא לגמרי ברור לכם מה זה שקע חשמלי, כיצד מרכיבים אותו ומתי צריך אותו? אנו כאן לעשות לכם סדר.

דוגמא לשקע כח
שקע כח דגם ישן למזגן

מה ההבדל בין שקע כוח לשקע רגיל?

המטרה של שקע כוח היא להוריד מהעומס הרב שיש על החשמל. המבנה של שקע הכוח למזגן שונה מהמבנה של שקע רגיל, הן מבחינת עובי החוטים המובילים את החשמל והן בכך שעל קו החשמל שלו אין עוד שקעים, ועוד.

איזה מזגן צריך שקע כוח?

ישנם מזגנים רבים שצריכים שקע כוח. בכל הנוגע לדרישות רגולטוריות, הרי שהחל משניים וחצי כוחות סוס למזגן, התקן מחייב שלמערכת המיזוג תהיה אספקת חשמל נפרדת. התקן מחייב לבטל את התלות של המזגן במכשירים חשמליים אחרים ולספק לו שקע כוח נפרד, על מנת לוודא כי המזגן לא מעמיס על לוח החשמל בצורה מסוכנת.

מי רשאי להתקין שקע כוח?

על פי הוראות התקן, התקנה של שקע כוח מחייבת התקנה של חשמלאי מוסמך מורשה בלבד. מכיוון שההתעסקות עם מערכת שקע הכוח עלולה להיות מסוכנת לאנשים ללא רקע מוקדם, חשוב לוודא כי האדם שמתקין לכם את שקע הכוח הוא חשמלאי מוסמך.

מה לבדוק לפני התקנת שקע כח למזגן?

חשוב מאוד לבדוק כי יש מקום להתקין בו את שקע הכוח עבור המזגן שלכם. ביחידות הגדולות, חשוב לבדוק שיש שקע כוח ביחידה החיצונית על מנת לא לגרום לעומס יתר ונפילת החשמל שלכם. יחידה חיצונית היא בבחינת חובה כאשר מערכת המיזוג היא מערכת כבדה הדורשת חשמל רב –  הקפידו לוודא שהחשמלאי מתקין לכם יחידה כזאת.

דבר חשוב נוסף לשים אליו לב הוא עובי הכבל של שקע הכוח. על פי התקן, עובי הכבל חייב להיות לפחות 2.5 קוודרט (מילימטר) 16 אמפר בחצי אוטומט. אלו הן יחידות התקן של חברת החשמל, והם התקן המחייב היום כל מזגן חזק ואיכותי.

עלויות שקע כח

טווח העלויות של התקנת מזגן חדש יחד עם התקנת נקודת חשמל חדשה בבית או במשרד שלכם הוא רחב מאוד ותלוי בהמון משתנים כמו סוג המזגן, סוג השקע לו המזגן זקוק, הסיבים של הכבל, המרחק מנקודת החשמל, עבודות תשתית שונות ועוד. מחיר התקנת מזגן יכול להתחיל ב600 ש"ח ולעלות בהתאם לצרכים השונים.

צרו איתנו קשר

זקוקים למזגן חדש לבית או למשרד? אין לכם את שקע הכוח הדרוש ואתם צריכים שקע חדש עם סיבים מותאמים ועם כל התקנים הנדרשים? אצלנו באולימפוס מיזוג אוויר נעזור לכם כל הדרך עד להתקנת מזגן ולשקע הכוח החדש שלכם. אנחנו עובדים במקצועיות, עם ניסיון של מעל 20 שנה ואלפי פרויקטים שעברו תחת ידינו.

החברה שלנו היא ספק מורשה והיא מספקת שירותים למגוון רחב של בתים, משרדים ומוסדות גדולים. אנחנו נספק לכם את הייעוץ הטוב ביותר ואת השירות הטוב ביותר, והכל במחירים הוגנים לכל כיס. צרו עמנו קשר ואנו נעזור לכם בבחירת המזגן, שקע כוח ביחידות חיצוניות וכל דבר אחר שתזדקקו לו. אנו לא נעזוב אתכם עד שתהיו מרוצים ממזג אוויר נעים לאורך כל השנה.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן