חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריח רע מהמקרר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

ריח רע מהמקרר

זה לא נעים להשתמש במקרר שמוציא ריח רע ומעבר לעובדה שזה פשוט לא היגייני, ברוב המקרים זה גם נובע מהתנהלות לא תקינה שלנו. למה יש ריח רע במקרר ואיך ניתן להימנע מהתופעה? אולימפוס עם התשובות.

מה הגורמים לריח רע מהמקרר?

מזון מקולקל

מקרר מכיל מגוון רחב של מוצרי מזוון שלפעמים נרקבים או מתקלקלים. לפעמים המוצרים הללו פשוט פג תוקף, לפעמים המקרר פשוט לא מקרר כמו שצריך ואז נוצר הריח הרע. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי מקררים של אולימפוס אנחנו ממליצים לכם קודם כל לאיין את מקור הריח. בדקו האם הריח אולי מגיע מהבשר, הירקות או החלב. כאשר המוצרים הללו שוכבים יותר מידי זמן במקרר ופג התוקף שלהם הריח עשוי אפילו להיות חריף יותר.

טמפרטורה לא נכונה

כמובן שאם המקרר מכוון לטמפרטורה גבוהה מידי המוצרים שבתוכו מתקלקל וגורמים לריח מסריח שמחריף עם הזמן. בקיץ אנחנו ממליצים לכם לכוון את המקרר על טמפרטורה יותר נמוכה כי מאד חם בחוץ.

לכלוך בין החריצים

במדפים של המקרר, במגירות והדלתות יש המון חריצים זעירים ששם יכול להצטבר אוכל. עם הזמן, האוכל שמצטבר בחריצים מתחיל להסריח וחובה לנקות אותם.

איך מנקים את המקרר?

תחילה יש להפשיר את המקרר למשך 24 שעות עד להפשרה מלאה. רק לאחר שהמקרר מפשיר אנחנו ממליצים לכם להתחיל בעבודה הניקיון תוך שימוש בחומרים טבעיים וחזקים כמו למשל לימון או סודה לשתייה.

בנוסף, מומלץ להשתמש בחומרים אנטי בקטריאליים על מנת לנקות את האזור שממנו מגיע הריח המסריח. יש כאלה שאומרים שלאחר הניקיון מומלץ להניח במקרר כוס קפה שחור פתוח, הקפה השחור ניחן ביכולת שלו לספוח ריחות לא נעימים.

איך מונעים ריח רע מהמקרר?

לפני הכל נתחיל בזה שיש לתחזק את המקרר כמו שצריך באופן שותף ואחת לתקופה לעשות סדר ולזרוק מוצרים שפג תוקפם. בנוסף, אחת לחודש מומלץ לנקות את המקרר באמצעות השיטות שציינו, או אפילו באמצעות סבון כלים. את המזון שאתם מכניסים למקרר שימו באריזות סגורות כדי שהריח לא יצא החוצה.

טיפים נוספים למניעת ריח רע מהמקרר

1.הדרך הטובה ביותר להוציא את הריח היא על ידי לימון סחוט עם סודה לשתייה מהולים במים ולעבור על המקרר.

2.קפה שחור – סופח ריחות באופן טבעי כך שלהשאיר כוס עם קפה שחור יבש מומלצת למניעת ריחות.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן