חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נורה ירוקה מהבהבת במזגן מיני מרכזי אלקטרה

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

נורה ירוקה מהבהבת במזגן מיני מרכזי אלקטרה

הקיץ הישראלי כבר כאן בשיא כוחו, והדעה הרווחת היא שאין כמעט דרך להתחמק מהחום הכבד אלא בשימוש בעזרת מזגן. עם זאת, לפעמים המזגן שאנו כה צריכים עלול לא לעבוד או שלא נדע לתפעל אותו כמו שצריך. אחת השאלות הנפוצות שאנו מקבלים היא מה המשמעות של נורה מהבהבת במזגן מיני מרכזי אלקטרה, ומה ניתן לעשות כדי לפתור את זה. במאמר הבא נתאר לכם מה כל מה שחשוב לדעת על נורה מהבהבת ירוקה.

מה הן הסיבות שיכולות לגרום לנורה הירוקה להבהב?

  • ראשית, סיבה אפשרית אחת היא קצר אוויר במעבה – כלומר, במילים טיפה יותר פשוטות, כשנוצרת חסימה של פליטת האוויר ביחידה החיצונית של המזגן היבט שמונע תפקוד תקין. קצר אוויר במעבה יכול להיגרם כתוצאה מחסימה של גוף חיצוני את הרדיאטור החיצוני (יש לציין שהרדיאטור החיצוני נקרא גם סוללה חיצונית).

מה עלול לחסום את הסוללה החיצונית?

החל מכביסה שנתלית בצמוד ליחידה החיצונית, או למשל דשא ארוך שצומח בגינה, ועד לגופים אחרים שמונחים בצמוד ליחידה החיצונית. כל אלו עוצרים את פליטת האוויר התקינה ביחידה החיצונית.

כתוצאה מחסימה זו של הסוללה (דומה לרדיאטור) לחץ הראש עולה.

כמו כן, קצר אוויר במעבה יכול להיגרם גם כתוצאה ממיקום לא טוב של היחידה החיצונית, למשל אם מצמידים אותה יותר מדי בצמוד לקיר ונוצר לחץ, או כששמים מזגן לפני כן במיקום קרוב, הדבר יכול להוביל לקצר אויר מעבר לחסימה של הסוללה החיצונית.

חסימות אלו מיד שולחות אות לרגש החיצוני שמעיד שנוצרה בעיה. אתם רואים את ההתראה על הבעיה בתור נורה ירוקה מהבהבת.

  • שנית, סיבה אפשרית נוספת היא תקלה ברגש אוויר חוזר ביחידה הפנימית. התפקיד של הרגש הוא להוות מעין סנסור שמרגיש את הטמפרטורה הפנימית. ברגע שרגש האוויר עצמו לא מצליח לקרוא את הטמפרטורה של המזגן, בין אם בצורה לא תקינה או לא נכונה, המערכת תיכנס לסוג של מצב הגנה.

עקב מצב זה, אתם תראו את ההתראה על הבעיה בתור נורה ירוקה מהבהבת. במצב זה חשוב להחליף את הרגש הפנימי.

  • שלישית, סיבה אפשרית אחרת היא סתימה בדרכי הניקוז, או כאשר נוצרת בעיה במצוף המים הפנימית של המזגן. אם יש סתימה בדרכי הניקוז של המזגן או שיש בעיה במשאבה הפנימית  של המזגן המים לא יצליחו להתנקז החוצה.

כתוצאה מכך המזגן מנתק את היחידה החיצונית כמנגנון הגנה נגד הצפה. אתם תראו את ההתראה על הכניסה למצב ההגנה בצורה של נורה ירוקה מהבהבת.

מה הם הפתרונות האפשריים כשיש נורה ירוקה מהבהבת?

  • כשמדובר בקצר אוויר, הפתרון האפשרי הוא לפנות את כל דרכי האוויר ובכך לאפשר את שחרור פליטת האוויר לחלל החיצון.
  • פתרון אפשרי שני הוא החלפת סוללת מאייד, או בשמו האחר החלפת רגש מאייד. העלות של החלפת סוללת מאייד יכולה לנוע בין 300 לבין 500 ש"ח.
    המחיר משתנה ממקרה למקרה ותלוי בסוג הרגש שמחליפים ובאיזה אורך הוא.

תקלה במנוע מזגן גורמת לקצר

  • פתרון אחר נוסף הוא פתיחת סתימה בדרכי הניקוז של המזגן. העלות של פתיחת סתימה יכולה לנוע בין 200 לבין 400 ש"ח.
  • אם מדובר בתיקון משאבת המים הפנימית של המזגן, המחיר יכול לנוע בין 800 לבין 1800 ש"ח. טווח העלויות המשתנה תלוי אם יש צורך לתקן את המשאבה הפנימית או אם צריך לתקן את המשאבה חיצונית. יש לציין שאם התיקון דורש פירוק בריכה, נדרש גם ניקוי הסוללה הפנימית.

אם הנורה הירוקה מהבהבת אצלכם במזגן מיני מרכזי אלקטרה, אל תישארו אדישים. אל תדחו את התיקון ואל תתעלמו ממנו, זה הזמן לקרוא לאנשי מקצועי שיוכלו לתקן לכם את התקלה במהירות וביעילות. השארת תקלות במזגן עלולה להוביל להצטברות בעיות אחר כך שיצרו בעיות נוספות, לכן כדאי לתקן את הבעיה עכשיו כשהיא קטנה. פנו כבר עכשיו למומחים שיוכלו לסייע לכם.

מרכז השירות אולימפוס מומחה בהתקנת מזגנים, תיקונם ובסיוע לבעיות ותקלות הקשורות בהם. מדובר במרכז המוביל בארץ בתחום של מיזוג וקירור אוויר, וידוע בטיב השירות והמקצועיות ללא פשרות. מרכז השירות אולימפוס מאגד אצלו את המהנדסים, הטכנאים והחשמלאים הטובים ביותר, כשהקו המנחה אותו הוא מקצועיות, הגינות והקשבה לצרכי הלקוח.

מאז שהחל את פעילותו בשנת 2000, מרכז אולימפוס צבר מוניטין וכעת שמו הולך לפניו. המרכז מתמחה בשירותים ופתרונות שונים למותגים המובילים ביותר שיש.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן