חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקרר מקפיא את האוכל

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

מקרר מקפיא את האוכל

אם המקרר שלכם מקפיא את האוכל ואתם נאלצים לזרוק מזון יקר, הגעתם למקום הנכון. למה המקרר מקפיא את האוכל ומה עושים לפני שמשלמים לטכנאי מקררים על ביקור? אולימפוס עם כל התשובות.

למה המקרר מקפיא את האוכל?

תקלה בדמפר (וסת)

ברוב המקררים החדשים המקרר מקבל את הקור שלו מהמקפיא. הדמפר נמצא בין המקפיא למקרר ותפקידו לווסת את הקור בתא של המקרר. אם הדמפר תקול, הוא לא מווסת את הקור כמו שצריך והאוכל קופא.

תקלה בתרמוסטט

תפקידו של התרמוסטט הוא למדוד את הטמפרטורה שיש בתא הקירור. בהתאם לטמפרטורה, הוא מכניס או מוציא את המדחס מעבודה. אם התרמוסטט לא תקין, המדחס יעבוד ללא הפסקה והטמפרטורה הקרה תגרום למזון לקפוא.

תקלה בכרטיס הפיקוד

כרטיס הפיקוד הוא מנהל העבודה של המקרר והוא זה שמעביר לכל אחד מהרכיבים את הפקודות לפעולה. במידה והוא מקולקל, זה יכול להשפיע על העבודה של התרמוסטט, של המדחס ועוד רכיבים שמשתתפים בעבודה.

מה אפשר לעשות לפני שמזמינים טכנאי מקררים?

כוונו את התרמוסטט

בכל מקרר יש כפתור שבאמצעותו אתם יכולים לכוון את הטמפרטורה במקרר. הכפתור הזה נמצא בדרך כלל ממש על הדלת מקדימה יכול להיות שהטמפרטורה שמוגדרת נמוכה מידי וצריך להעלות אותה. כוונו את התרמוסטט על 3-5 מעלות ובדקו אם הקרח מפשיר.

ודאו שדלת המקרר סגורה כמו שצריך

על הדלת יש גומיות מיוחדות שהתפקיד שלהן הוא לאטום הרמטית את המקרר כדי שלא יכנס אוויר חם. אם המקרר לא נסגר כמו שצריך, אוויר חם חודר פנימה ובעקבות הפרשי הטמפרטורה נוצר קרח. אם אתם רוצים לבדוק את האטימות של המקרר, תוכלו להעביר פיסת נייר על גבי הגומי של הדלתות ולבדוק היכן היא מצליחה לחדור פנימה.

הורידו עומס מהמקרר

עומס יתר של מזון במקרר, במיוחד במדפים של הדלתות, עשוי לפגוע בסירקולציה היעילה של האוויר בתוכו. פנו מהמקרר את המזון המיותר והורידו עומס מהמדפים של הדלתות, זה עשוי לעזור לתפקוד התקין של המקרר שגם יתאמץ פחות כדי להגיע לטמפרטורה המבוקשת.

כמה עולה לתקן מקרר שמקפיא את האוכל?

החלפת מדחס – המחיר נע בין 800-2500 ₪, תלוי כמובן בסוג המקרר.

החלפת תרמוסטט – המחיר נע בין 350-550 ₪.

לא מצליחים להיפטר מהקרח? אולימפוס כאן לשירותכם

אם ביצעתם את כל הפעולות שציינו וזה עדיין לא עזר, אתם צריכים להזמין טכנאי מקררים מקצועי. אנחנו באולימפוס נגיע אליכם תוך שעה על מנת לבדוק למה המקרר שלכם מקפיא את האוכל. הטכנאי שלנו יבדוק את כל הרכיבים שצריך, את התרמוסטט, את כרטיס הפיקוד ואת הגומיות של הדלת. יש עשרות שנות ניסיון בתיקון תקלות נפוצות כאלה במגוון רחב של מקררים, כך שיש לכם על מי לסמוך.

מרכז השירות של אולימפוס עובד אך ורק עם חלקי חילוף מקוריים ומספק אחריות גם על החלפים וגם על העבודה עצמה. מרחובות עד נתניה, 24/7, כל יום וכל היום, אולימפוס כאן עבורכם.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן