חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

מערכות מיזוג אוויר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

מערכות מיזוג אוויר

לפני הכל – מה הוא מיזוג אויר? מיזוג אויר היא מערכת המשפרת את הנוחות האקלימית של חלל נתון. כל מערכת חימום, קירור או אוורור המשמשת למטרה זו, יכולה להיות מוגדרת כמערכת מיזוג אוויר. העיקרון הפיזיקלי העומד בבסיסה של מערכת מיזוג האויר, הוא העיקרון התרמודינמי, על פיו כדי שנוזל יהפוך לגז הוא צריך לעבור הרתחה, בעוד שבהפיכת גז לנוזל מתרחשת התעבות ומשתחררת אנרגיה בצורת חום. כלומר, אגירת אנרגיית חום מחלל מטופל (חלל אשר עבר הליך קירור או חימום) ופליטת אנרגיית חום זאת לחלל החדר. מה שמתרחש במזגנים, בדומה למה שקורה במקרר, הוא תהליך בו מעבירים חום על ידי שינוי במצב הצבירה של נוזל הקירור.
מערכת מיזגו אוויר עילית
מערכת מיזוג עילית

כל חלל ופתרון המיזוג המתאים עבורו

בין שלל סוגי מערכות מיזוג האוויר הקיימות בשוק: מערכות מיזוג מרכזיות, VRF, אינוורטר, מולטי אינוורטר ועוד, איזה פתרון מתאים עבורכם? התכנון וההתאמה המדויקת עבור כל חלל וחלל זו החוזקה והיתרון של צוות אולימפוס טכנאי מזגנים. שילוב פתרון המיזוג במבנה תוך חסכון בעלויות המים והחשמל, דורשים ידע וניסיון רב שנים.

אילו מערכות מיזוג אוויר קיימות למגזר הפרטי?

מערכות מיזוג מיני מרכזיות

מתאים לבעלי דירות או וילות, המעוניינים לקרר מספר חדרים בבת אחת. מזגן מיני מרכזי נעזר בתעלות, המחלקות את האוויר כך שיגיע לכל החדרים. התקנת התעלות וצנרת הגז אינה פשוטה בדרך כלל, ולכן רבים מעדיפים שלא להתקין בביתם מזגן מיני מרכזי, חוץ במקרים שהמקום לא מאפשר אחרת. כל יחידת מיזוג חייבת להגיע עם התפוקה המדויקת והמתאימה ביותר לחלל, כדי שתקרר או תחמם בדיוק במידה הרצויה. צוות אולימפוס מעניקים ללקוחות ייעוץ VIP, כך שאם אתם לא בטוחים שמזגן מיני מרכזי ישתלב בחלל שלכם, תשמחו לדעת שהטכנאים שלנו מכירים את מגוון הפתרונות הקיימים בתחום לפני ולפנים, ויוכלו לייעץ לכם בחינם ללא כל התחייבות. התוצאה אצל הלקוחות- שביעות רצון מתמשכת, ומזגן המבטיח טמפרטורה יציבה בחלל ואיכות חיים לאורך שנים. רוצים לקבל ייעוץ אישי להתקנת מזגן חדש? פנו אלינו עכשיו >>

הבדל בין מערכת מיזוג מיני מרכזית ומפוצלת

מערכות מיזוג  אינוורטר ומולטי אינוורטר

למזגן האינוונטר מספר יתרונות בולטים על פני המזגנים האחרים, כאשר מבחינתנו היתרון המרכזי הוא לוח הבקרה החכם.
  • לוח הבקרה של מזגן האינוונטר מאפשר לו לבקר ולווסת את פעילותו של המזגן, ולכן מזגן מסוג זה מתאים למקומות שנדרש עבורם מיזוג אוויר באופן רצוף לאורך זמן.הוא יכול להתאים למשרד או לחלל עבודה גדול.
  • בנוסף, המערכת מתוחכמת וכוללת מדחס בעל שינוי בתפוקה. המדחס פועל באופן רציף אך משנה את המהירות בהתאם לטמפרטורה בחדר, מה שמאפשר לו לשמור על טמפרטורה גבוהה מחד ומאידך לצרוך פחות אנרגיה.

סרטון הסברה מהי מערכת מיזוג אינוורטר ומולטי אינוורטר

אולימפוס היא חברה הממקדת פעילותה במערכות מיזוג אויר מסחריות מסוג אינוורטר ו-VRF. אנו משווקים את כל סוגי מערכות מיזוג האוויר, כולל מערכות הפרימיום העומדות בחזית הטכנולוגיה בתחום. אם אתם מעוניינים במערכת מיזוג שקטה וחכמה, ואתם רוצים לקבל ייעוץ והתקנה במקום אחד, הגעתם למקום הנכון.

מערכת מיזוג מיני VRF

מערכת מיזוג המורכבת ממספר מאיידים ומתאימה למיזוג חללים גדולים או מחולקים. המערכת נחשבת לאיכותית ומתקדמת בעולם המיזוג, ומתאימה לדירות בהן יש מגבלות מיקום להתקנת מעבים ופליטת אוויר.
  • ניתן להתקין את היחידה החיצונית של המערכת גם במרפסת השירות או במסתור הכביסה, ולחבר עשרות יחידות פנים ליחידה החיצונית ולשלוט על כל מאייד בנפרד.
  • מערכת מיני VRF אינה מודולרית, ולכן קיימים הבדלים מבחינת עלויות ההתקנה ונוחות השימוש. ההתקנה מחייבת תכנון מקצועי המותאם למאפייני המבנה הקיים ולדרישות הלקוח.
בכל התקנה של מערכת מיזוג אויר חדשה, מגיעים הטכנאים המקצועיים של אולימפוס כדי לבדוק את תפוקות המיזוג בחדרים השונים. שימו לב, שכאשר מדובר במערכות מתקדמות, גם השירות והאחזקה שלהן עולים כסף. היועצים שלנו שולטים הן בהתאמת פתרון מיזוג האויר לחלל, והן במתן מענה מדויק ללקוח מבחינת עלויות לכל שלב בתהליך.

סרטון הסברה מהי מערכת מיזוג Vrf

מערכת מיזוג VRF

מערכת מיזוג VRF מתאפיינת בגמישות ומודולריות רבה יותר ממערכת המיני, וניתן להרחיבה לפי הצורך עד למספר כמעט בלתי מוגבל של מאיידים. המערכת מתאימה בעיקר למיזוג חללים גדולים, והיא משתלבת בשלל סוגי פרויקטים: החל מדירות גדולות ועד לבנייני משרדים ושטחי מסחר ענקיים. חלק ממזגני ה-VRF מצוידים במערכת מתקדמת להחזרת חום (Heat Recovery), הנעזרת באנרגיה המוחזרת מיחידות הפנים, לטובת יחידות אחרות באותה המערכת המבצעות את הפעולה המקבילה. באופן כזה, מתאפשרת פעולת החימום והקירור בצורה החסכונית ביותר. אולימפוס מגדירה מחדש את הסטנדרטים לעבודה ושירות איכותי בענף מיזוג האויר. אנו מעניקים מענה מקיף למכלול האתגרים הטמונים בהקמת תשתיות ופרויקטים רחבים של מערכות VRF. למשל: התאמה לחללים גדולים במיוחד, איזון ובקרת רעשים, תיעול נכון של הצנרת, התאמה למגורים לעומת התאמה למשרדים ועוד.

כל פתרונות מיזוג האוויר למגזר הפרטי והעסקי

חברת אולימפוס חרטה על דגלה לשפר את איכות חייהם של לקוחותיה, בעזרת ייעוץ, תכנון והתקנת מערכות מיזוג אויר בהתאמה ספציפית לכל חלל. בין אם מדובר במיזוג חללים קטנים כמו דירות מגורים, ובין אם מדובר בחללים גדולים כמו מבני ציבור, מפעלים, משרדים, מרכזי אנרגיה, מלונות ועוד, אתם יכולים להיות רגועים שנתאים לכם את הפתרון היעיל והחסכוני ביותר.

ייעוץ מיזוג אויר איכותי לדירה, למשרד או למפעל

חברת אולימפוס גאה בכך שחסכה מאות אלפי שקלים ללקוחות, עם ייעוץ מיזוג אויר איכותי. באמצעות ייעוץ מיזוג אויר הלוקח בחשבון את מיקום ההתקנה, את גודל החלל ואת סוג המערכת, ניתן לחסוך בקלות כסף בתחזוקה, בתיקונים ואף בהחלפת מזגנים לאורך שנים. טכנאי החברה מורשים מטעם החברות המובילות במשק: Electra, Tadiran, Mitsubishi, Samsung, Elco, Tornado, Fujitsu, LG, Daikin, Gree, Toshiba, Family Line, Haier.. ויכולים להעניק פתרון שלם תחת מעטפת אחת: ייעוץ, תכנון והתקנת מערכת מיזוג אויר בהתאמה אישית לכל חלל.

One stop shop באולימפוס –  ייעוץ, התקנה וליווי אישי

בחירה נכונה של מערכת מיזוג האוויר לבית, למשרד או למפעל היא חשובה ביותר, זו החלטה בודדת שתשפיע על אספקטים משמעותיים בחיי היום יום שלכם: קירור, חימום, נוחות וחסכון בצריכת האנרגיה. ישנם סוגים שונים של מערכות מיזוג אויר, כשלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. בכתבה הנוכחית, לפני שנסקור כמה ממערכות מיזוג האויר הבולטות בשוק, רצינו לספר לכם קצת עלינו – חברת אולימפוס, המאפשרת לכם לקבל מענה לכלל צרכי מיזוג האויר: ייעוץ, התקנה, ובהמשך גם תמיכה ואחזקה. מתן כל השירותים הנחוצים על-ידי אולימפוס חוסך לכם הרבה מאוד זמן וכסף, שכן אתם לא נדרשים לפעול תחת כמה ספקים, ומקבלים את הכל תחת קורת גג אחת. ייעוץ מיומן יותר = איכות חיים גבוהה יותר עולם המיזוג השתנה מן הקצה אל הקצה בעשור האחרון. נגמרו הימים בהם המתקין היה מגיע, ומתקין יחידה חיצונית ופנימית של המזגן ושלום על ישראל. כיום יש אינספור אפשרויות מיזוג אויר לחללים ספציפיים: מזגנים עיליים, מזגנים מיני מרכזיים, מזגני VRF, מזגן רב מאיידים ועוד. היועץ שמגיע למקום חייב להכיר את כל הפתרונות ולהתאים אותם לחלל הנתון ולצרכים הספציפיים של הלקוח. לעיתים תהיה חשיבות למיקום היחידות החיצוניות או למיקום היחידות הפנימיות באשר להשפעה על יעילות המיזוג, ובמקרים אחרים יהיה צורך בפתרון מיזוג אויר המותאם לחלל קטן או לחלל גדול במיוחד. ככל שמדובר במערכת מיזוג אויר מורכבת יותר, חשוב להעזר בצוות מומחי מיזוג אויר שידעו כיצד להשביח את פתרון המיזוג הן ברמה התכנונית והן ברמה הביצועית תוך הפחתת הוצאות ואנרגיה. הלקוחות שלנו מבינים שמולם עומדים אנשי מקצוע מיומנים באמת, שמכירים את מכלול מערכות מיזוג האויר ויודעים להתאים אותם במדויק לצרכי הלקוח. מוזמנים לחייג אלינו ולקבל ייעוץ אישי ומדויק עבורכם ללא כל התחייבות >> פתרונות מיזוג אויר למגזר העסקי ולתעשיה כחברה מקצועית, המוטו שלנו הוא ניהול פרויקטים מתקדמים של מיזוג אויר באפס תקלות. מיזוג אויר לתעשיה כולל מספר לא מבוטל של פתרונות חכמים, המאפשרים סביבת עבודה נעימה ואף חסכון באנרגיה. אנו מלווים פרויקטים המשתלבים באופן נהדר בחללים תעשייתיים גדולים דוגמת חברות פרמצבטיקה, בתי חולים, אולמות שמחות, מבנים השייכים לתעשיית המזון ועוד. לכל אחת מהתעשיות ישנם סטנדרטים מסוימים בהם עליהן לעמוד כדי לשמור על טיב המוצרים המוחזקים במקום ועל בריאות העובדים. כדי לכסות את כלל הדרישות, מומלץ להעזר בצוות המומחים של חברת אולימפוס, המכירים היטב את התחום, הציוד והפתרונות המובילים בשוק: צ'ילרים, מגדלי קירור ועוד. היתרונות שלנו:
  • ספק מורשה של משרד הבטחון – חברת מיזוג אויר אולימפוס הינה ספק מורשה משרד הביטחון מספר -0011019048 לעבודות מיזוג אויר, אוורור וקירור.
  • החברה רשומה בארגון קבלני מיזוג האוויר, ובעלת תו התקן היוקרתי שלiso 9001 2015 המבטיח ללקוחות שיפור מתמיד של כל מערכות הארגון ועבודה מקצועית ומהימנה.
  • פריסה ארצית – שירותי תיקונים, ייעוץ ואחזקה בפריסה ארצית, לכל אזור גוש דן והמרכז, צפון ודרום. הטכנאים שלנו מתחייבים להגעה מהירה לבית, למשרד או לעסק.

מעוניינים בייעוץ לבחירה ולתכנון של מערכת מיזוג פרטית או תעשייתית? התקשרו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא עלות ונציג מוסמך של חברת אולימפוס יגיע לביתך או לבית העסק, לקביעת פגישה: 050-6454177

יש לכם תוכנית חדשה למערכת מיזוג אוויר? שלחו לנו אותה כאן ונייעץ לכם כיצד להתאים אותה לחלל הנתון.
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן