חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מילוי גז במקרר כל מה שחשוב לדעת

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

מילוי גז במקרר הסבר מפורט

חוסר גז במקרר היא אחת מהתקלות הנפוצות שלקוחות מדווחים עליה. המקרר שלכם לא מקרר כמו שצריך? יתכן וחסר לכם גז, אולימפוס יגיעו אלים ויבצעו את כל הבדיקות שצריך.

מתי צריך למלא גז במקרר?

אחת התקלות הנפוצות ביותר במקררים היא חוסר בגז. הגז שזורם בצנרת של המקרר הוא זה שאחראי לייצר את הקור במערכת. כשיש חוסר בגז, המקרר לא יקרר כמו שצריך ואז יש למלא גז. במצב כזה סביר להניח שהמזון בתא הקירור יפשיר וזו תקלה מאד לא נעימה. בנוסף, יתכן וקרח יתחיל להצטבר בדפנות המקרר ויפריע למאוורר לפזר את האוויר הקר בצורה שווה.

חסר לכם גז במקרר? יש דליפה

חשוב לציין שמערכת הקירור היא מערכת שמגיעה סגורה ולכן לא אמור לברוח ממנה גז. לכן, אם אנחנו מגיעים למצב שבו יש חוסר בגז במקרר והמקרר לא מקרר כמו שצריך, סביר מאד להניח שיש איזו דליפה של גז מהמערכת.

בחלק מהמקררים הדליפה יכולה להיות קריטית מאד, כי אם היא מתרחשת בסוללת הקירור זה כבר הופך את העסק למאד יקר ולא משלם לבצע את התיקון כי אין ברירה אלא להחליף סוללה.

גם אם הדליפה היא בגוף של המקרר מאד קשה לאתר את המקור שלה. כל מה שהטכנאי יוכל לעשות זה למלא לכם גז. אם הדליפה היא דליפה קטנה הגז הזה יכול להחזיק גם חצי שנה. אם הדליפה היא גדולה, הגז יברח שוב במהירות.

איך טכנאי מקצועי של אולימפוס יאתר את הדליפה?

מכיוון שאיתור דליפת גז במקרר היא עבודה מאד מורכבת, טכנאי מקצועי יתחיל את העבודה מהמקום שממנו יותר קל לאתר אותה. מהמדחס של המקרר יוצא צינור שדרכו עובר גז, הצינור הזה ממשיך ממש אל גוף המקרר. ברוב המקרים הצינור הזה יושב בתוך אמבטיה מלאה במים שתפקידה לקרר את המערכת מאחורה. עם הזמן הצינור הזה מתמלא בקורוזיה ואבק והוא פשוט נחתך ואז בורח ממנו גז. טכנאי מקררים של אולימפוס יוכל לבצע בדיקה ולהחליף את הצינור הזה בחדש.

איזה סוג גז מתאים למקרר שלכם?

יש 3 סוגים של גז למקרר ואם אתם רוצים לדעת איזה סוג יש לכם, הציצו על המדבקה שנמצאת בחלק האחורי של המקרר. כמו כן, בלכ מערכות קירור, בכל מקרר, מצויינת הכמות המדויקת של הגז והסוג שלו.

R600 – מדובר בגז הנפוץ ביותר כיום במקררים חדשים. הגז הזה הוא גז מתלקח, כך שטכנאי המקררים מחויב לרוקן את הגז מהמערכת, לפני שהוא מבצע הלחמות.

העבודה עם גז זה דורשת טכנאי מוסמך ומורשה!

R134 – זה גז ישן, אך הוא בהחלט עדיין נפוץ.

R12 – הגז הישן ביותר וקשה מאד להשיג אותו היום.

כמה עולה מילוי גז במקרר?

עלות מילוי גז במקרר תהיה בין 400-650 ₪, תלוי כמובן בסוג הגז שיש לכם במקרר.

עלות תיקון דליפת גז נעה בין 550 ומעלה  ₪ והיא משתנה בהתאם למורכבות העבודה.

שוב חשוב לציין, יש מקרים שבהם לא ניתן לאתר את הדליפה.

כל מערכות הקירור סגורות הרמטי ועל מנת לבדוק את כמות הגז צריך להרכיב ברז שירות שעלותו בין 50 – 100 ₪.

הגז ברח? אולימפוס כאן עבורכם

אם יש לכם בריחת גז מהמקרר והוא לא מקרר כמו שצריך, אולימפוס תגיע אליכם כדי לאתר את הדליפה ולתקן אותה. נכון, לא תמיד קל לאתר את הדליפה ולפעמים נמליץ לכם פשוט להחליף את המקרר ולא להשקיע בתיקון מיותר. הדרך המקצועית ביותר למילוי גז במקרר היא על ידי משקל ןזה בדיוק מה שהטכנאי של אולימפוס יעשה כשהוא יגיע אליכם.

לטכנאים שלנו יש המון ניסיון בתיקון דליפות גז במקררים, גם בדליפות מורכבות, כך שאתם יכולים להיות רגועים שנעשה את כל מה שאנחנו יכולים על מנת להשיב את המקרר לפעילות תקינה.

הסבר מפורט על מילוי גז במקרר

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן