חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזגן מיני מרכזי לא מקרר חדר אחד

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

מזגן מיני מרכזי לא מקרר חדר אחד

מזגן מיני מרכזי שלא מקרר חדר אחד היא תקלה יחסית נפוצה שמתרחשת אפילו בדירות חדשות מקבלן. מה הגורמים לתקלה ומה עושים לפני שמזמינים את טכנאי מזגנים מיני מרכזי של אולימפוס? כל התשובות לפניכם.

למה מזגן מיני מרכזי לא מקרר חדר אחד?

 

האם חילקתם את האוויר נכון בעת ההקנה?

בעת בחירת המזגן והתקנתו,אחד הפרמטרים החשובים ביותר,הוא חלוקה של כמות האוויר היוצאת מהמזגן. לעיתים בחירה לא נכונה של מזגן,או כמות נמוכה של ספיקת אוויר לחדר מסוים – החדר לא יתקרר. חשוב חישוב והתאמת ספיקת האוויר לכל חדר בנפרד.

צינור שרשורי מנותק

במזגן מיני מרכזי יש צינור שרשורי כסוף (תעלת אוויר) שתפקידו להזרים את האוויר הקר מהמאייד לחלל החדר. כשהצינור הזה מתנתק, המזגן לא יקרר חדר אחד.

דמפר מקולקל

הדמפר הוא עיגול מתכת גדול עם תריס שתפקידו לחסום את יציאת האוויר בחדרים שאותם אתם לא מעוניינים לקרר. אם יש תקלה בדמפר של החדר והוא חוסם את יציאת האוויר, המזגן לא יקרר את החדר.

פילטר סתום

אם הפילטר של המזגן סתום, יתכן מצב שבו המזגן לא יקרר חדר אחד מכיוון שעוצמת האוויר נחלשת. ברוב המקרים עוצמת האוויר תהיה חלשה יותר בחדר ולא בסלון, מכיוון שהסלון מחובר למקום חזק ועוצמתי יותר במרכזיה שממנה יוצאים הצינורות השרשורים.

מה עושים לפני שמזמינים טכנאי של אולימפוס?

לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים של אולימפוס אנחנו ממליצים לכם לנקות את הפילטר. ברוב המקרים הפילטר של המזגן ימוקם בתקרה של הפרוזדור בבית. פתחו את כיסוי המזגן תוך כדי משיכה ושחררו את הפילטר מהקליפסים שתופסים אותו. שטפו את הפילטר תחת מים זורמים, תוכלו להיעזר במברשת רכה והחזירו אותו רק לאחר ייבוש מלא. כמו כן, ודאו שפתח יציאת האוויר החדר הספציפי פתוח לחלוטין. יש מקרים שבהם הפתח סגור למחצה וזה משפיע כמובן על תפוקת הקירור של המזגן.

החדר לא קר מספיק? זה הזמן להזמין את אולימפוס

אם יש לכם מזגן מיני מרכזי והוא לא מקרר בחדר אחד, זה הזמן להזמין טכנאי מקצועי של  אולימפוס. לטכנאים של אולימפוס ובראשם אבי מור, יש המון ניסיון בתיקון תקלות במזגן מיני מרכזי בכלל, ובמזגן מיני מרכזי שלא מקרר בחדר אחד בפרט. אנחנו נגיע אליכם תוך שעה מרגע הקריאה ונעשה את כל הפעולות על מנת להחזיר את המזגן לפעילות תקינה ושהוא יחזור לקרר את החדר שלכם.    
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן