חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים סאגה | תיקון מזגן סאגה

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים סאגה Saga – טיפול בכל סוגי התקלות

זקוקים לשירות תיקון מזגן סאגה (Saga)?
חברת אולימפוס מספקת שירות מקיף למזגנים ועובדת עם כל החברות המובילות: סאגה, אלקטרה, מיצובישי, פמילי, טורנדו ותדיראן. השירות שלנו מוצע ללקוחותינו בפריסה ארצית וכולל את כל קשת השירותים שתאפשר למזגן שלכם לפעול בצורה מיטבית לאורך זמן: התקנת מזגנים, שירות למזגנים, תיקון תקלות ועוד.תיקון מזגן סאגה בכתבה הנוכחית נמנה מספר תקלות נפוצות במזגני Saga, ונבחן מהן הדרכים האפשריות לתיקון.

מזגן Saga שהפסיק לקרר

אחת התקלות הנפוצה בכל מזגן סטנדרטי, וגם במזגנים מסוג Saga, הוא שהם מפסיקים לקרר לפתע. למרות שקשה להיות בחורף ללא חימום, וקשה עד בלתי אפשרי לשהות בבית במהלך הקיץ ללא קירור הולם, עדיין מדובר בתקלה קלילה מאוד, שלא מעידה על בעיה רצינית במזגן שלכם.
טכנאי תיקון מזגן סאגה מטעמנו יגיע עד אליכם, וינסה לאתר את הסיבה לבעיה. ברוב המקרים, מזגן מתקלקל לפתע ומפסיק לקרר עקב סתימה בפילטרים. לכן, כדאי לנקות את המסננים של המזגן לעיתים קרובות, ובפרט אם נדלקת נורה על גבי המזגן המצביעה על סתימה.

מזגן Saga שממאן להדלק

תקלה נוספת, שנפוצה בעיקר במזגנים מסוג Saga (אך לא רק, היא קיימת גם במזגנים מסוגים נוספים, כמו למשל במזגנים מסוג טורנדו ותדיראן) היא מזגן שממאן להדלק.
אל חשש! גם אם אתם חוזרים הביתה סחוטים מזעה ומנסים להדליק את המזגן שוב ושוב ללא הצלחה, תקלה זו לא מעידה על כך שהמזגן שבק חיים. יכול להיות שהתקלה נובעת בכלל משלט המזגן, או כל בעיה אחרת שלא מתיימרת להשבית לכם את היום.
במקרים בהם נורת העינית של המזגן לא נדלקת, יתכן שנתיך המזגן נשרף וזו הסיבה לכך שאינו נדלק. תיקון מזגן Saga הוא עניין למומחים, וצוות חברת אולימפוס יכול לבצע את התיקונים הספציפיים הללו לא בעיה.

מזגן סאגה שהתחיל לטפטף

במקרה בו ישבתם מתחת למזגן, וחשתם זרזיף של מים על ראשכם, טכנאי תיקון מזגני Saga יגיע עד אליכם ויסייע לכם במהירות לתקן את התקלה. ההמלצה הראשונית מצוות אולימפוס במקרה כזה היא לכבות לחלוטין את מזגנכם, כדי לא לגרום לנזק נוסף.

שלבי טיפול במזגן Saga מטפטף:

טכנאי מזגנים מטעמנו יגיע לביתכם
• הטכנאי יבדוק האם מקור הנזילה הוא בתוך הבית או מחוצה לו
• במידה והטפטופים מגיעים מתוך הבית, במרבית המקרים פתרון התקלה יהיה פשוט משחשבתם, וניתן יהיה לסיים את הסאגה באמצעות ניקוי הפילטרים.
במידה והמזגן דולף מחוץ לבית, ככל הנראה מדובר בתקלה מורכבת יותר, בשל צינורות סתומים.
העלות המוערכת לתיקון נזילה ממזגן- באזור 600-700 ₪

למחירון תיקון מזגנים לחצו כאן

מזגן סאגה שהחל להרעיש

תקלה נוספת שנפוצה בחלק ממזגני Saga, וגם במזגנים מסוג טורנדו ואלקטרה,
הוא שהם מתחילים להרעיש לפתע. שלא תטעו, קיים רעש טבעי שאתם אמורים לשמוע מכיוון המזגן, שהוא רעש ההפעלה הטבעי שלו. רעשים אחרים בדרך כלל מעידים על פילטרים סתומים או במקרים חמורים יותר טיפול במנוע המזגן.
עלות תיקון ממוצעת של מנוע מזגן- באזור 1100-1200 ₪

זקוקים לביקור טכנאי מזגנים?

טכנאי מזגנים סאגה Saga

זקוקים לביקור טכנאי מיזוג אוויר בהקדם האפשרי? נתקלתם באחת התקלות המופיעות בכתבה במזגן הסגה שלכם? טכנאי מזגנים מוסמכים עם שנות ניסיון רבות, מטעם חברת אולימפוס מגיעים לכל אזור בארץ, ולרוב הערים באזור המרכז: תל אביב, הרצליה, כפר סבא, ראשון לציון, רעננה ועוד,
לטיפול מהיר בתקלה עד לשביעות רצונכם המלאה. שנות ניסיון רבות מלוות את הצוות שלנו, והכשרה בחברות המובילות,
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, ונשמח מאוד לעמוד לשירותכם.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן