חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקנת מזגן על קיר גבס

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

התקנת מזגן על קיר גבס באופן בטוח

אם אתם צריכים להתקין מזגן על קיר גבס ומתלבטים לגבי הבטיחות של זה, אולימפוס כאן כדי להרגיע אתכם. האם אפשרי להתקין מזגן על קיר גבס וכמה זה עולה? אולימפוס עם כל התשובות.

התקנת מזגנים על קיר גבס
התקנת מזגן על קיר גבס

האם אפשרי להתקין מזגן על קיר גבס?

כמובן שאפשרי להתקין מזגן על קיר גבס, זאת בתנאי שמשתמשים בדיבלים מתאימים.

הדרך המומלצת ביותר להתקנת מזגן על קיר גבס היא להתחבר לפרופילים שעליהם מורכב הגבס עצמו. הפרופילים הללו משמשים קורות תמיכה של ממש ויכולים לשאת משקל כבד יותר. כך ניתן להתקין דברים כבדים נוספים על קירות גבס, כמו למשל מזנון טלוויזיה תלוי. בכל מקרה, גם אם לא ניתן להתחבר לפרופילים, קיר הגבס חזק מספיק כדי לשאת את המשקל של היחידה הפנימית.

התקנת מזגן על קיר גבס
התקנת מזגן על קיר גבס

מה היתרונות של התקנת מזגן על קיר גבס?

כשמתקינים מזגן על קיר גבס הנחת צנרת גז חוסכת את החציבה בקיר בלוקים או בטון, העבודה עצמה היא פחות מורכבת וגורמת גם לפחות בלגן בבית. בנוסף, אם יש צורך בהתקנת נקודת חשמל ניתן לעשות את זה על קיר הגבס בצורה קלה. על קיר גבס ניתן להתקין ללא בעיה יחידות קטנות של עד 1.5 כ"ס.

מה החסרונות בהתקנת מזגן על קיר גבס?

אם תצטרכו להתקין יחידות מזגן גדולות מ- 2 כ"ס, זה ידרוש הכנה של קונסטרוקציה בבניית הגבס מפני שהמשקל הכבד דורש תמיכות איכותיות וראויות של ניצבים, מסלולים, קורות עץ ועוד.

אילו דיבלים מתאימים להתקנת מזגן על קיר גבס?

כשמתקינים מזגן על קיר גבס צריכים להשתמש בדיבלים ששמם המקצועי הוא דיבל פרפר או דיבל ברזל. הדיבל המומלץ ביותר הוא דיבל פרפר, יש לו שתי כנפיים שנפתחות החוצה כשקודחים אותו לקיר וזה משפר את האחיזה שלהם לקיר בצורה משמעותית.

כמה עולה התקנת מזגן על קיר גבס?

עלות ההתקנה לא אמורה להשתנות בין קיר גבס להתקנה רגילה. התקנת מזגן 1 כ"ס עד 3.5 כ"ס נע בין 600 – 1200 ₪. כמובן שעל המחיר הזה יש תוספות שונות, כמו למשל המרחק בין ביחידה הפנימית והחיצונית שמשפיע על אורך הצנרת, תוספת נקודת חשמל, עבודות גבס, הסתרת צנרת בתעלת PVC ועוד. לפני שאתם מזמינים את טכנאי המזגנים של אולימפוס אנחנו ממליצים לכם לשלוח לו תמונה של המזגן ושל המיקום שבו תרצו להתקין אותו, זה יעזור לו להעריך הן את מורכבות העבודה והן את העלות שלה.

התקנת מזגן על קיר גבס רק עם אולימפוס

כפי ששמתם לב, התקנת מזגן על קיר גבס היא התקנה מעט יותר מורכבת ורגישה. לכן, אתם צריכים שהעבודה תתבצע על הצד המקצועי ביותר על ידי טכנאי שיש לו המון ניסיון בהתקנת מזגנים בכלל והתקנת מזגן על קיר גבס בפרט. לטכנאים של אולימפוס יש המון שנות ניסיון בתחום התקנת המזגנים, כמובן שגם על קירות גבס, כך שאתם יכולים להיות רגועים ועם שקט נפשי שהכל יתבצע כמו שצריך.

בסופו של דבר, אם הטכנאי הוא מקצועי ואמין הוא יבצע את העבודה בצורה כזו שתעניק לכם שקט נפשי וביטחון שהמזגן מותקן כמו שצריך לקיר ושאתם לא נמצאים בסכנה בטיחותית כל שהיא. אולימפוס חרטה על דגלה להציב מחדש את הסטנדרט בישראל בכל הנוגע למחירי התקנת מזגנים, ומחירים שונים הנוגעים בתחום מיזוג האוויר.

בתוך כך, על התקנת מזגן על קיר גבס ניתנת אחריות בכתב של 5 שנים, למען השקט הנפשי שלכם ושתוכלו ללכת לישון בראש שקט, בסופו של דבר זה הכי חשוב לנו.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן