חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלפת גוף חימום להפשרה במקרר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

החלפת גוף חימום להפשרה במקרר

אם יש לכם הצטברות של קרח או שהמקרר מקצר, יתכן שיש לכם תקלה בגוף חימום להפשרה. מה תפקידו של גוף החימום ומתי צריך להחליף אותו? אולימפוס עם כל התשובות שרציתם לשאול טכנאי מקררים ולא יצא לכם.

מה תפקידו של גוף החימום במקרר?

אם בעבר היו לנו מקררים ישנים שהיינו צריכים לשבור את הקרח שמצטבר בתוכם אחת לתקופה, היום המצב שונה לגמרי. במקררים של היום יש מערכת הפשרה שתפקידה לעצור את פעולת הקירור ומעבירה מתח חשמלי לגוף החימום על מנת שיכנס לפעולה. תפקידו של גוף החימום, שהוא חלק ממערכת ההפשרה הוא להמיס את הקרח על מנת שלא יצטבר. מערכת ההפשרה של המקרר כוללת גם את הטיימר, את תרמוסטט ההפשרה ואת צינור הניקוז. המערכת הזו נקראת NO FROST.

מתי צריך להחליף גוף חימום במקרר?

הצטברות קרח במקרר

פתחו את המקרר וגעו באחת מהדפנות שלו. אם אתם מרגישים קרח שהצטבר, יש בעיה עם מערכת ההפשרה של המקרר. אכן, במידה וגם החימום לא תקין, קרח יתחיל להצטבר במקרר. במצב כזה, המאוורר הפנימי של המקרר לא יוכל לפזר את הקור בצורה שווה והמקרר לא יקרר כמו שצריך.

מקרר מקצר

זליגת חשמל מגוף החימום של המקרר תגרום לקצר חשמלי. לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי מקררים, בדקו שהשקע של המקרר תקין על מנת להימנע מתשלום לשווא של הביקור. בכל מקרה, אם גוף החימום הוא אכן זה שגורם לקצר, אתם חייבים להחליף אותו בחדש.

מה עושים לפני שמזמינים טכנאי של אולימפוס?

לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי אנחנו ממליצים לכם להפשיר את המקרר למשך 24 שעות. יש מקרים שבהם פתחי הניקוז נסתמים ואז יחידת הקירור נסתמת מקרח. פשוט נתקו את המקרר מהחשמל, תנו לקרח להפשיר וחברו אותו מחדש, יש מצב שזה יעזור. במידה וזה לא עוזר, יש בעיה עם מערכת ההפשרה ואחד החשודים המידיים הוא גוף החימום.

כמה עולה להחליף גוף חימום במקרר?

עלות החלפת גוף חימום להפשרה במקרר מתחילה ב- 400 ש"ח והיא משתנה בהתאם לסוג המקרר. לדוגמא, יש כיום מקררים של סמסונג שגוף החימום מחובר לסוללת הקירור מה שמייקר את עלות הרכיב וכמובן את עלות העבודה. חשוב לציין – חשוב שגוף החימום יהיה מקורי ובהתאם להוראות יצרן. לכל דגם של מקרר יש גוף חימום שונה, כמו למשל גוף חימום מנחושת, זכוכית, ברזל, אלומיניום ועוד. במידה ומתקינים גוף חימום לא מקורי עלולה להיות שריפה של המקרר, הפשרה לא טובה או הצטברות קרח.

הטכנאים המקצועיים של אולימפוס כאן עבורכם

אם יש לכם תקלה בגוף החימום במקרר או שיש לכם הצטברות של קרח, זה הזמן לקרוא לטכנאים של אולימפוס. הטכנאי יגיע אליכם תוך שעה מרגע הקריאה ויבצע את כל הבדיקות המקצועיות הדרושות על מנת לוודא שמקור התקלה הוא אכן בגוף החימום של המקרר. לטכנאים של אולימפוס יש עשרות שנות ניסיון בתיקון מקררים ובמיוחד באיתור תקלות בגוף החימום ותיקונן. לכן, כשאתם מזמינים טכנאי מקררים של אולימפוס אתם יכולים להיות רגועים שהמקרר שלכם יחזור בקרוב לעבודה תקינה לגמרי.
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן