חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזגן מוציא ריח שרוף

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

מזגן מוציא ריח שרוף - הסיבות והפתרון ועלות תיקון

תוכן עניינים

מזגן מוציא איח דרוף

אם המזגן שלכם מוציא ריח שרוף, אנחנו ממליצים לכם קודם כל להזמין טכנאי של אולימפוס שיאתר את התקלה ויתקן אותה. למה המזגן מוציא ריח שרוף, כמה עולה לתקן את זה ולמה כדאי לכם להזמין את אולימפוס, כל התשובות.

ריח שרוף ממזגן אלקטרה / תדיראן/טורנדו


מנתקים מיד את המזגן מהחשמל ושומרים על הבטיחות

ריח שרוף מהמזגן היא תקלה מסוכנת ולכן מדובר פה על עניין בטיחותי. ריח שרוף מעיד על התלקחות של רכיב כזה או אחר במערכת, דבר שיכול להתדרדר לשריפה. לכן, נתקו מיידית את המזגן מהחשמל והזמינו טכנאי מזגנים אל שולימפוס.

למה המזגן מוציא ריח שרוף?

תקלה במנוע פן פנימי

ביחידה הפנימית של המזגן יש רכיב שנקרא מנוע פן פנימי, סוג של מאוורר שכל התפקיד שלו הוא לפזר את האוויר הקר (או החם) החוצה מהיחידה לתוך חלל החדר. הפן הזה זז במהירות גבוהה בזכות המנוע שלו, הוא נקרא מנוע פן פנימי. לפעמים המנוע הפנימי של המאוורר מתחמם או נשרף וזה מה שברוב המקרים גורם לריח השרוף במזגן.

תקלה בקבל של מנוע פן

הרכיב שאחראי על הכנסת המנוע של הפן לפעולה נקרא קבל, הוא זה שנותן למנוע את הפולס החשמלי הראשוני, את הדחיפה הראשונית שהוא צריך. עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, הקבל הזה מתעייף ונשרף. במצב כזה, אתם תריחו ריח שרוף שיוצא מהמזגן אל חלל החדר.

ריח שרוף מרכיבים פנימיים

ריח שיוצא מהמזגן הוא ריח של פלסטיק שרוף זה כתוצאה מהבידוד של הרכיבים של המזגן. לעיתים, במיוחד במערכות מיני מרכזי ומרכזי, יש רכיבים בסביבת המזגן כגון תאורה, חשמל וצמתי חשמל במערכת אשר מתלקחים ועם הפעלת המזגן האוויר שיוצא (כתוצאה מהיניקה של העשן) הוא של הרכיבים ולא מתוך המזגן.

קצר במערכת

קצר במערכת יכול לגרום להתחממות רכיבים של המערכת וכתוצאה מכך יהיה ריח שרוף.

פילטרים סתומים

יש לוודא שפילטרים של המזגן נקיים לגמרי. אם, זה יכול לגרום לסתימה באמבטיית הניקוז ואז המים עולים למנוע, מה שגורם לריח שרוף עד שהמנוע נשרף לחלוטין.

סיבות נוספות לריח שרוף מהמזגן

מעבר לשני הגורמים שציינו, יש עוד מגוון רחב של סיבות שיכולות לגרום לריח שרוף מהמזגן. בין השאר אנחנו מדברים על מנוע, מבודד, חשמל רופף, כרטיס פיקוד תקול והרשימה עוד יכולה להיות ארוכה. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו תמיד אומרים ללקוחות שלנו שאת התקלה נוכל לאתר רק בשטח ולא מרחוק, זה ודאי לא יהיה מקצועי מצידנו.

מה עושים כשמריחים ריח שרוף מהמזגן?

ריח שרוף מהמזגן זה לא משחק ילדים ולכם אין מה לעשות במצב כזה למעט הזמנה של טכנאי מקצועי ואמין של אולימפוס. עד שהוא מגיע, אנחנו ממליצים לנתק את המזגן מהחשמל ולא להשתמש בו. אתם לא יכולים לדעת מה הגורם לריח השרוף והדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שתתפתח שריפה בבית שתסכן אתכם.

כמה עולה תיקון של ריח שרוף מהמזגן?

עלות התיקון משתנה בהתאם לסוג התקלה והרכיב שאותו נצטרך להחליף. כפי שציינו, יש המון סיבות שיכולות לגרום לריח רע שרוף מהמזגן ואת התקלה נוכל לאתר רק כשנגיע אליכם הביתה. רק כשנפעיל את המזגן ונפתח את היחידה הפנימית נוכל לאתר את הרכיב שגורם לבעיה וכמובן להחליף אותו.

כמובן שהעלות של העבודה עשויה להשתנות בהתאם למורכבות ולגישה אל המזגן. במקרים של מזגן מיני מרכזי העלות עשויה להתייקר כי לפעמים הגישה ליחידה הפנימית היא קשה יותר.

אולימפוס לשירותכם תוך שעה

כפי שציינו, ריח שרוף מהמזגן זו לא תקלה שיכולה להתקבל על ידכם בקלות דעת. לכן, חשוב שתזמינו אותנו כמה שיותר מהר על מנת שנגיע אליכם לאבחן מקרוב את התקלה ונתקן אותה כמה שיותר מהר. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו נגיע אליכם תוך שעה כדי לבדוק את התקלה. לטכנאי מזגנים של אולימפוס יש המון ניסיון באיתור תקלות חירום במזגן ותיקון שלהן. לכן, אתם יכולים להיות הכי רגועים שנגיע אליכם במהירות ונדאג לכך שיהיה הכי בטוח להדליק את המזגן שוב. אנחנו רוצים שתוכלו לישון בשקט ובדיוק בשביל זה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים.

חשוב חציין – אסור לבעל מקצוע שאין לו רישיון או הסמכה מתאימה להתעסק עם ריח שרוף במערכות חשמל. לכן, אתם חייבים לוודא שיש לו רישיון מתאים טרם ביצוע העבודה.

לאברהם מור ולטכנאי אולימפוס יש רישיון דרג  3, הגבוה ביותר בהסמכות של מיזוג אוויר,  והם מורשים לעבוד על כל מערכות מיזוג אוויר.

סרטון הסבר למה המזגן מוציא ריח שרוף

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן