חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טכנאי מזגנים מתן

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים

גם ביישוב מתן, הממוקם  באזור השרון, יש צורך בהתקנה ותיקון של כל סוגי מערכות מיזוג האוויר. לכן חברת אולימפוס, מציעה את שירותיה המקצועיים ואת ניסיונה העשיר שהוא רב שנים. החברה מציעה את שירותיה, במיוחד כאשר מדובר בתיקון מזגנים. השירות ניתן תוך שעה . בעל חברת אולימפוס מדורג כטכנאי מזגנים בכיר בדרגה 3, ובעל הסמכות מקצועיות בתחום מזה 20 שנים והנכם מוזמנים לבדוק את ההמלצות על חברה בגוגל.

קצת על היישוב מתן

היישוב מתן שוכן מצפון ליישוב חורשים ומערבית ליישוב נירית.היישוב, ממוקם באזור המזרחי של אזור השרון והשומרון. היישוב מונה כ- 3500 נפשות וצביון האוכלוסייה הוא חילוני. חברת אולימפוס מזגנים, ממוקמת בשרון ולכן, השירות הינו מהיר ויעיל. מבחינת השירות, בעל החברה אברהם, רואה בלקוח חשיבות ראשונה, אפילו מעל האישה ..ולכן שילוב של מקצועיות ותודעת שירות נמצאים בראש העדיפויות. עכשיו תכינו את הקפה וטכנאי אמין מחברתנו כבר יהיה אצלכם, כאשר יעניק שירות מקצועי ללא פשרות ואחריות על כל התיקונים.

באולימפוס מתקנים את כל סוגי המזגנים ואף מעניקים לכם טיפים

למעשה, קיימים 3 סוגי מזגנים ואילו בהם:

  • מזגן מרכזי  – מערכת מיזוג זו, מותקנת  בדירות ובתים רבים בישראל נית לקרר או לחמם את הבית באמצעות תעלות מיזוג ייעודיות. ההתקנה של מערכת מיזוג מרכזית, היא מהמורכבות יותר ויש לשלב מספר בעלי מקצוע מתחום: טכנאי מזגנים, חשמלאי וכן, אנשי מקצוע בתחום הנמכת קירות גבס. יש לציין, כי גם העלויות של התקנת מערכת מיזוג מרכזית הן גבוהות יותר וכן, עלויות התפעול הן גבוהות יותר בהשוואה למערכות מיזוג אחרות כגון מזגנים בודדים.
  • מזגן עילי – זהו סוג המזגן הנפוץ ביותר בישראל וכן יש להבין את היתרונות של העלות מול התועלת שמזגן זה מציע. ניתן לקרר או לחמם חללים מוגדרים כגון: סלון, חדרי שינה, חדרי ילדים וחימום משרדים. עלות התפעול של מזגן עילי היא מהנמוכה וקיימת התפתחות טכנולוגית המוזילה את העלות ש תפעול מזגן עילי באופן משמעותי.
  • מזגן רצפתי – מזגן זה, מתאים לאזורים הקרים בישראל, הודות ליכולת החימום הטובה שמזגן זה ניחן. מזגן רצפתי, מאפשר הן חימום והן קירור של חללי הנכס באופן מהיר, אך מצד שני, הם נחשבים למיושנים יותר וכן רועשים יותר ולכן ישנם צרכנים רבים שאינם רוכשים מזגנים רצפתיים.
  • מזגן מיני מרכזי – למעשה מזג מיני מרכזי, דומה במהותו למזגן עילי אך, עוצמתו היא גבוהה בהרבה ממזגן עילי. ניתן לקרר או לחמם כמה חללים יחד ומזגנים מיני מרכזים, מהווים את בתשובה האולטימטיבית לבעלי דירות, בתים או משרדים.

אילו סוגי תיקונים הם מנפוצים ביותר במזגנים?

ישנן תקלות נפוצות במזגנים ואנו באולימפוס נעדכן אתכם בסיבות לתקלות השונות  ואלה הן:

  • המזגן מטפטף – ייתכן שהנזילה היא מהיחידה הפנימית, או בגלל צינור שנסתם, משאבה שהתקלקלה, חוסר גז במזגן או לכלוך רב שהצטבר. עוד סיבה, יכולה להיות בגלל מדחס שקופא. מצב זה, נגרם מעודף או מחוסר גז.
  • מזגן לא נדלק – אנו באולימפוס מזגנים, מציעים לבדוק את השלט ייתכן והסוללות נגמרו. במידה והחלפתם סוללות ועדיין התקלה ממשיכה, ייתכן כי הבעיה בעינית, קצר חשמלי ועוד. במקרים אלה, אנו ממליצים להתקשר לאולימפוס מזגנים , נשלח לכם טכנאי סופר מקצועי ונתקן לכם את התקלה.
  • המדחס אינו נכנס לפעולה מה עושים?. –  ייתכן וקיימת תקלה בכרטיס האלקטרוני, אשר הוא זה שמעביר פקודות מהשלט של המזגן למדחס עצמו. ראו: תיקון מדחס
  • ריח רע מהמזגן – הזנחה שגורמת להצטברות של אבק ולכלוך וכן, הצטברות מים בסוללה הפנימית, מה שגורם לעובש ופטריות ומהווה מקור לריח הרע. במצב זה, יש להזמין טכנאי מוסמך שינקה בשיטתיות את המזגן ותוכלו ליהנות מאוויר נקי ומה שימנע ריחות רעים ויתרום לבריאותכם.

אז למה לפנות לאולימפוס מזגנים?

כי אנו לא מחזיקים בטכנאי מזגנים  ללא ניסיון, אנו מציעים שירות מהיר בזמינות גבוהה, לחברה וותק של מעל ל- 20 שנה ותוכלו לבדוק את תגובות הלקוחות שקיבלו מאיתנו שירות ברחבי הרשת. אז אם אתם בבעיה במזגן בקיץ או בחורף, ומחפשים טכנאי מקצועי  באזור המרכז שהוא אבטיפוס, התקשרו לאולימפוס! 050-6454177.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה. זמין עבורכם במספר: 050-6454177

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן