חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

מתקין מזגנים ברחובות | התקנת מזגנים ברחובות

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

מתקין מזגנים ברחובות – התקנת מזגנים עם 5 שנות אחריות

 

כמה חם ולח ברחובות. הקיץ עוד לא הגיע וכבר כל כך חם וכמעט
שאי אפשר לשהות מחוץ לבית.

יש לכם מזגן? צריכים להתקין מזגן ולא יודעים איזה? חייגו 050-6454177 ותקבלו תשובות
של מתקין מזגנים רחובות העומד לרשותכם בכל שאלה ועניין!

התקנת מזגנים ברחובות

מרכז שירות אולימפוס – איתנו הקיץ שלכם יהיה צונן ומרענן!

רחובות מהווה את הגבול בין גוש דן אשר חם בו מאד בקיץ, לבין אזור צפון השפלה אשר בו יותר נעים וממוזג. יחד עם זאת אין זה אומר שאפשר לקיים שגרת חיים נורמלית ונוחה ללא מזגן צמוד ותקין שפועל במשך לא מעט זמן. גם ברחובות, המונה כמעט 150,000 תושבים מתקיים שיח ציבורי ער וחשוב בנושא מיזוג האוויר ולא בכדי עומדים להיות מותקנים בעיר כ-4,000 מזגנים מסוגים שונים בחודשים הקרובים.

לא קונים מזגן ללא ייעוץ!

שירותי התקנת מזגנים ברחובות לא כוללים כיום רק את ההתקנה עצמה, שכן יש לא מעט מה לדעת על המזגן לפני שבוחרים. ישנם כיום כמה וכמה סוגים הנבדלים זה מזה במנגנון הפעולה, בחוזק ובעוצמה של אוויר שמוזרם ובאופן הפעולה שלהם בתנאים שונים של מזג אוויר. מזגן אלקטרה או תדיראן, מזגן אינוורטר, נתונים של צריכת חשמל גבוהה או נמוכה, מזגן מיני מרכזי או מפוצל – את כל המושגים האלה צריך להכיר לפני שמקבלים את ההחלטה על רכישה ועל הזמנת מתקין מזגנים רחובות שיבצע את העבודה.

אולימפוס מרכז שירות, תיקון והתקנת מזגנים ומערכות מיזוג מתקדמות

אנחנו במרכז שירות אולימפוס נתאים עבורכם את המזגן שהכי יתאים לכם ונשלח לכם מתקין מזגנים רחובות שיבצע את העבודה באחריות מלאה עבורכם!

בטלפון אחד שלכם אלינו או בהשארת פרטיכם באתר וטלפון שלנו אליכם, נוכל לתאם פגישת ייעוץ והתקנה. מתקין מזגנים מטעמנו יגיע אל ביתכם ובשלב הראשון יבדוק את כל הנתונים הבאים: גודל החלל שאותו יש לקרר, אפשרויות המיקום של היחידה החיצונית, מיקום אופטימלי של החלקים הפנימיים והמנגנון שהכי יתאים מבחינת צריכת החשמל למי שמתגורר בבית.

אנחנו לא רוצים שתשלמו כסף סתם! אנחנו רוצים שהמזגן שלכם יעשה עבורכם עבודה טובה, שחשבון החשמל לא יהיה גבוה מדי ושההתעסקות עם המזגן תהיה ידידותית ופשוטה. אחרי הכל, כיום יש מודעות גבוהה לנושא של צריכת חשמל ולהיותו של המזגן ידידותי לסביבה, ולכן יצרניות המזגנים מקפידות לייצר מזגנים חסכוניים, שקטים ושאינם פוגעים בעיצוב הכללי של המבנה. תכונות אלה הופכות את המזגנים למתאימים לשלל שימושים וייעודים, ומאפשרים לקרר את כל סוגי החללים, גדולים כקטנים.

אל תתבלבלו מהמבחר! אנחנו נסייע לכם בשמחה ונדאג לכם לקיץ נעים וממוזג

שירותי מתקין מזגנים רחובות שאנחנו מציעים כוללים את כל השירותים הנלווים וההיקפיים בבית, החל מאותו רגע בו אתם מקבלים החלטה שאתם צריכים לקנות מזגן ועד ההתקנה המוצלחת של המזגן שהכי מתאים לכם ולצרכים שלכם – בביתכם או בבית העסק שלכם. אנחנו נותנים אחריות על כל החלקים והחלפים, המחירים שלנו מצוינים ותחרותיים ואנו עומדים לרשות לקוחותינו הפרטיים והעסקיים כאחד.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מתקין מזגנים רחובות שעושה את ההבדל
חייגו עכשיו 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן